لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

تلویزیون سونی در انواع مدل‌ های LED و OLED با اندازه‌ های 50 تا 100 اینچ در حال تولید هستند. همچنین از رابط استاندارد Google TV،HDMI 2.1 و پردازنده هوشمند XR نیز برخوردارند. برای دارندگان Xbox Series X و PS5 که علاقه به نصب بازی با سرعت 120 هرتز را دارند داشتن پورت HDMI 2.1 بسیار حیاتی است. به ‌روزترین تراشه پردازش تصویر و صدا در تلویزیون ‌های سونی مربوط می‌ شوند به Cognitive Processor XR  که بزرگ ‌ترین فناوری این کمپانی به شمار می‌ رود. تجزیه و تحلیل موقعیت صدا و تطابق دادن آن با تصویر به ‌طور همزمان و دقیق از امکانات جدید این تراشه جدید به حساب می ‌آید.

پنل به کار رفته در تلویزیون سونی

پنل‌ ها در یک تلویزیون با کیفیت بسیار مهم به شمار می آیند. پنل ‌های به کار رفته در تلویزیون‌ سونی OLED ،  VA و همچنین IPS هستند. جهت استفاده در محیط  ‌های روشن و استقامت در برابر ضربه و همچنین بالا بودن کیفیت می ‌توانید از پنل ‌های IPS بهره مند شوید. پنل‌ های VA برای محیط ‌های تاریک و کم‌ نور بسیار مناسب هستند زیرا آن‌ ها کنتراست بالایی دارند. همچنین مایع درون پنل VA به صورت عمودی طراحی و ساخته می شود. پنل OLED رنگ‌ های عمیق سیاه و سفید را طبق هر پیکسل نمایش می ‌دهند که در واقع OLED همان مخفف شده کلمه Organic Light Emitting Diode است.

سیستم صوتی تلویزیون سونی

داشتن صدای با کیفیت از ویژگی‌ های مهم هر تلویزیونی به شمار می ‌رود. تلویزیون ‌های سونی  در کیفیت صدا نیز بی‌ نظیر و بدون ‌نقص عمل کرده ‌اند و قابلیت ایجاد صدای سه بعدی را نیز دارند. همچنین تمامی استانداردها در رابطه با پورت HDMI در محصولات این برند رعایت شده‌ اند. علاوه بر آن تلویزیون ‌های سری K8  از ویژگی جذابی مانند پوشش ضد بازتاب نور نیز بهره برده اند. تلویزیون سونی از قدرت صدای خوبی برخوردار هستند و همچنین با قابلیت ‌های زیادی که دارند صدای رسا و سه بعدی را به گوش مخاطبان می ‌رسانند. این کمپانی پر طرفدار از قدرت صدای 10 وات، 20 وات، 30 وات، 50 وات، 60 وات و 85 وات برای محصولات خود استفاده کرده‌ است. همچنین تقریبا همه تلویزیون های این برند از قابلیت Dolby Audio و Dolby Atmos برخوردار بوده که سبب شفاف و واضح ‌تر شدن صدا می ‌شوند. برخی از مدل ‌ها از قابلیت دالبی دیجیتال پلاس + Dolby Digital استفاده نموده ‌اند. اضافه شدن این قابلیت فرمت صدای فراگیر هوشمند دیجیتال را مدیریت می‌ کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله تلویزیون سونی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با فروشگاه انتخاب سنتر می توانید یوتیوب انتخاب سنتر را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی