لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

ساندبار را می ‌توان ستونی نسبتا بلند نامید که روی آن از چند بلندگو استفاده شده است. ساندبارها معمولا به ‌صورت افقی زیر یا جلوی تلویزیون قرار می‌ گیرد تا بتواند صدای تلویزیون را در فضا پخش کند.

اگر فضای کافی در خانه ندارید و نمی ‌خواهید محیط خانه به‌ واسطه سیم‌ های متعدد شلوغ شود، ساندبار انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. البته استفاده از ساندبار را برای خانه ‌ها و فضاهای بزرگ ‌تر هم پیشنهاد می‌ کنیم. چراکه در حالت کلی عملکردی بهتر از اسپیکر برای استفاده‌ های خانگی دارد و حتی فضای خانه را هم زیباتر می‌ کنند.

تفاوت ساندبار و اسپیکر شاید در ظاهر چندان زیاد نباشد. به‌ هر حال هر دوی اینها از بلندگوهای مختلفی تشکیل شده‌اند؛ اما نباید تفاوت این محصول را نادیده گرفت. نسبت به فضایی که در اختیار دارید بلندگوهای کوچک و بزرگی را می‌توانید انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از چندین بلندگو استفاده کنید تا حجم صدای بیشتری داشته باشید و بتوانید صدای فراگیر بهتری در محیط موردنظر خود خلق کنید. این موضوع در ساندبار دیده نمی‌شود. ساندبارها اصولاً جلو یا زیر تلویزیون قرار می‌گیرند و بلند هم طراحی شده‌اند. به همین دلیل می‌توانند فضای زیادی را در مقایسه با بلندگو به خود اختصاص بدهند. از طرف دیگر ساندبار راه‌اندازی بسیار راحت‌ تری هم دارد.

تفاوت ساندبار و اسپیکر به سیستم طراحی آن‌ها هم بستگی دارد. ساندبارها اکثرا به ‌صورت بی‌ سیم طراحی می‌ شوند و می ‌توان به آن‌ ها وسیله‌  های مختلفی با استفاده از بلوتوث متصل کرد. حتی بسیاری از ساندبارها از حافظه فلش و کارت حافظه هم پشتیبانی می ‌کنند و به همین دلیل می ‌توانند موسیقی ‌های قرار گرفته روی هر حافظه‌ ای را هم پخش کنند. این ویژگی روی اسپیکرها کمتر دیده می ‌شود. از طرف دیگر شرکت ‌های سازنده تلویزیون ساندبار را گزینه مناسب‌ تری برای تلویزیون می‌ دانند و حتی خودشان ساندبارهای مختلفی برای تلویزیون‌ های خود تولید می ‌کنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی