لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

از عواملی که در خرید یک تلویزیون مورد توجه افراد قرار می گیرد کیفیت تصویر آن می باشد.  برند سونی همواره در تلاش بوده تا بتواند این نیاز مشتریان یعنی تولید یک تلویزیون با کیفیت تصویر مطلوب را در دستور کار خود قرار دهد، و مشاهده می­‌ شود که تقریبا اکثر تلویزیون­‌ های این برند از کیفیت تصویر مطلوبی برخوردار می باشند.

جدیدترین تلویزیون ‌های سونی را می ‌توان در سه نوع  LED، OLED  و QLED با کیفیت تصاویر مختلف دسته‌ بندی کرد. در ادامه با هر یک از این تلویزیون‌ های سونی و میزان کیفیت تصویر در آن ‌ها بیشتر آشنا می شویم تا در هنگام خرید انتخاب درستی داشته باشید.

  • ·         قابلیت های تلویزیون LED سونی

دارای قطر کم

مناسب برای تماشا در روز و فضاهای پر نور

تنوع بسیار زیاد در امکانات، سایز و همچنین قیمت

ارزان‌تر از تلویزیون‌های OLED و QLED سونی

عمیق نبودن رنگ مشکی به دلیل نور پس زمینه (کنتراست پایین)

زوایای دید محدود

  • ·         قابلیت های تلویزیون OLED سونی

ارائه تصویر بهتر به دلیل استفاده از میلیون‌ها پیکسل روشنایی

نمایش رنگ سیاه با غلظت بالا و به صورت کاملا طبیعی

کیفیت بسیار بالای تصویر

نمایش بسیار زنده و طبیعی رنگ‌ها

عدم تغییر کیفیت تصویر از زوایای مختلف

  • ·         قابلیت های تلویزیون QLED سونی

سطح روشنایی بالاتر

پشتیبانی از محدوده‌ گسترده‌ای از رنگ‌ها

کیفیت تصویر فوق‌العاده بالا

کنتراست کمتر نسبت به OLEDها

به تازگی کمپانی سونی از قابلیت Android TV نیز در محصولات خود پشتیبانی کرده است. همچنین شما می‌توانید با استفاده از صوت به سرچ محتوا مورد نیاز خود در تلویزیون بپردازید. از دیگر امکانات بسیار مهم تلویزیون‌ های این کمپانی می‌ توان به AirPlay 2 آن اشاره کرد. این قابلیت امکان پخش مستقیم محتوا از طریق  mac، Pad و iphone را برای کاربر فراهم می‌ کند.

وجود فناوری ‌های HDR10+  و HLG  امکانات مهمی را در اختیار کاربر قرار می ‌دهد. به عنوان مثال HDR 10+ قادر است تصاویر را با کیفیت و تضاد بسیار بالا به نمایش بگذارد. همچنین HLG نیز به افزایش تضاد شفافیت نور روشن کمک می‌ کند. تلویزیون ‌های این کمپانی دارای پورت‌ های HDMI و USB بوده که متناسب با هر مدل تعداد پورت‌ها متفاوت است. این محصولات از حافظه داخلی 16 گیگابایتی پشتیبانی می ‌کنند. در برخی مدل ‌های سونی امکان ضبط فیلم دیده می‌ شود. این قابلیت یکی از مهم‌ ترین قابلیت‌ های تلویزیون سونی است. آن چه بسیار مهم است، فارسی بودن منو این تلویزیون ‌ها است. بنابراین کاربر به راحتی می‌ تواند از دستگاه استفاده کند. وجود قابلیت Clear Voice سبب حذف صداهای اضافی از تلویزیون می ‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی