لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

سونی تلویزیون‌ های خود را در سایزهای بسیار متنوع از 43 اینچ تا 85 اینچ تولید و عرضه می کند اما تلویزیون هایی که اکثرا در ایران وارد می شود از سایز 55 اینچ تا 85 اینچ را در برمی گیرد. تلویزیون سونی با توجه به کیفیت ساخت بالا، کیفیت تصویر فوق العاده و عمر مفید بسیار بالای صفحه‌ی پنل همواره مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته و طرفداران خاص خود را دارد

تلویزیون های سونی را بر اساس نوع صفحه نمایش تقسیم ‌بندی می کنند، این کمپانی ژاپنی به ‌طور کلی از دو نوع پنل OLED  و LCD برای ساخت تلویزیون ‌های خود استفاده می‌ کند که هر کدام ویژگی ‌های منحصر به فرد خود را دارند. پنل OLED می ‌تواند تاریکی مطلق را نمایش دهد و با توجه به روشنایی صفحه نمایش، کنتراست بیشتری داشته باشد. میلیون ‌ها پیکسل در هر تلویزیون سونی با پنل OLED تعبیه شده است که هرکدام به ‌طور مجزا نوردهی و کنترل می‌ شوند. به این ترتیب عمق رنگ و کنتراست برای تصاویر تقویت شده و می‌ توان جزئیات و بافت ‌های واضح‌ تری را در صحنه‌ های تاریک نمایش داد.

خرید تلویزیون سونی با پنل OLED برای تماشای فیلم و سریال، بازی و محتوای HDR پیشنهاد می ‌شود. تلویزیون های OLED  سونی که به تراشه XR مجهز هستند تا به بهترین شکل تصاویر و ویدئوها را پردازش کنند. همچنین این تراشه اشباع رنگ و روشنایی هر تصویر را تجزیه و تحلیل می ‌کند تا بتواند سایه‌ هایی طبیعی همراه با جزئیات را نمایش دهد.

اجازه دهید پیش از تلویزیون ال ای دی سونی، LCD  را توضیح دهیم. تلویزیون LCD سونی برخلاف اولد از نور پس ‌زمینه برای نمایش تصاویری روشن و رنگارنگ استفاده می‌ کند. تلویزیون‌ هایی که با نام تلویزیون ال ای دی در بازار فروخته می‌شوند در واقع از نوع LED-LCD هستند که استفاده از لغت LED به شیوه‌ی نوردهی آن مرتبط می ‌شود.

اطمینان از کیفیت کالا یکی از موارد مهمی است که در خرید لوازم خانگی مورد توجه کاربران است و فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهای قانونی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه از مبادی رسمی و قانونی تامین شده اند و دارای کیفیت و ضمانت نامه می باشند. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی