لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

اسپرسوسازهای دلونگی در سه دسته معمولی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک تولید و به بازار عرضه می شوند. دستگاه های اسپرسوساز دلونگی سطح بالا بدنه ای از فولاد ضد زنگ، برنج یا فلز دارند که هزینه تجهیزات را افزایش می دهد.

اسپرسوسازهای اتوماتیک دلونگی از بخش هایی از جمله: مخزن آب، مخزن قهوه، تنظیم درجه آسیاب قهوه، قسمت ایجاد کف شیر، محل نگهداری تفاله، خروجی و هدایت‌گر قهوه، صافی (قهوه‌گیر)، درپوش قیف و مخزن و صفحه تنظیمات تشکیل شده ‌اند.

مهم ترین فاکتور در زمان خرید اسپرسوساز دلونگی توان دستگاه است. توان بالا یعنی نوشیدنی خوش طعم تر و هر چقدر این مقدار بیشتر باشد قطعا رضایت شما از نوشیدنیتان افزایش خواهد یافت. بالاترین رده انرژی برای اسپرسوساز دلونگی تا 1600 وات می باشد. این میزان توان باعث تولید گرما شده و آب را سریعا به جوش می رساند. همچنین پمپ هم زمانی می تواند فشار را به مقدار حداکثر 15 بار برساند که توان بالایی داشته باشد. فشار آب بالا موجب عبور بخار آب داغ از روی پودر قهوه شده و طبیعتا اسپرسو غلیظ تری ایجاد می شود.

نوع فیلتر و جنس اسپرسوساز دلونگی در داشتن طعم نهایی و خوب قهوه تاثیر بسزایی می گذارد. شاید از خود بپرسید که طعم قهوه چه ارتباطی با فیلتر دستگاه دارد؟ پاسخ واضح است. زمانی که آب به نقطه جوش می رسد و تبدیل به بخار آب داغ می شود وارد فیلتر شده و به پودر قهوه می رسد. یعنی دائما در برابر بخار آب داغ قرار می گیرد. فرض کنید، جنس فیلتر از فلز نامرغوب باشد، قطعا در برابر آب دچار پوسیدگی و زنگ زدی می شود و به مرور وارد قهوه می شود. استفاده از جنس استیل برای فیلتر مانع از این اشکالات خواهد شد و در برابر زنگ زدگی مقاومت خوبی دارد.

اسپرسوساز دلونگی دارای پیچ تنظیم بخار می باشد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با تنظیم بخار، کف شیری با غلظت مختلف را برای دستگاه های اسپرسوساز دلونگی بدون مخزن شیر را تهیه نمایید.

اکثر دستگاه های اسپرسوساز دلونگی دارای سیستم قطع خودکار هستند. این ویژگی باعث می شود که طول عمر دستگاه افزایش پیدا کرده و از خرابی زود هنگام جلوگیری شود. همچنین در صورت بلا استفاده بودن و در مدت زمان مشخص خاموش شده و بر کاهش مصرف برق هم تاثیر گذار باشد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی را از جمله دستگاه اسپرسوساز، قهوه ساز و... با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر تمام حساسیت ‌ها و دغدغه ‌های مصرف کننده را درک می ‌کند و تمام تلاش خود را به کار می ‌گیرد تا خریدی لذت بخش را برای همه کسانی که قصد خرید لوازم خانگی دارند را میسر کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی