لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

اسپرسوسازها دستگاهی هستند که برای تهیه قهوه اسپرسو مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها برای طرفداران قهوه بسیار مناسب بوده و طعم و بوی قهوه را تحت تاثیر قرار می دهد. دستگاه های اسپرسوساز کارکردهای متفاوتی دارند و از اجزا و قطعات مختلفی ساخته می شوند تا بتوانند قهوه مورد نیاز شما را در مدت زمان کوتاهی تهیه کنند. سرعت دم کردن قهوه در اسپرسوسازها به خصوص مدل اسپرسوساز مباشی یکی از دلایل رایج شدن این دستگاه می باشد.

انواع اسپرسوساز مباشی

طراحی اسپرسوساز مباشی همانند سایر اسپرسوسازها  بر اساس کارکرد و قابلیت ها در گروه های مختلفی قرار می گیرد که عبارت است از:

  • اسپرسوساز خانگی
  • اسپرسوساز نوع کپسولی
  • اسپرسوساز نوع مینی
  • اسپرسوساز نوع برقی

اجزای اسپرسوسازهای مباشی

اسپرسوسازها از قطعات و اجزای مختلفی تولید می شود که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. در واقع قطعات این دستگاه تعیین کننده کیفیت و قیمت این محصول می باشد. قطعا شناخت از قطعات مختلف اسپرسوسازها به شما در خرید بهتر این محصول کمک می کند.

  • پرتافیلتر

پرتافیلترها به دلیل اهمیت بسیاری که در طعم و کیفیت قهوه دارند از جمله قطعاتی است که در ابتدا باید به شما توضیح دهیم. پرتافیلترها محفظه ای هستند که درون آن قهوه ریخته شده و به گروپ هد وصل می شود. این قطعه سوراخ های ریزی دارند که طرح و جنس آن به برند دستگاه بستگی دارد. ابعاد و اندازه پرتافیلترها به میزان ظرفیت مخزن وابسته است و هر چه پرتافیلترها بزرگ تر باشد شما می توانید قهوه بیشتری را در هر وعده تهیه کنید.

  • هد گروپ

از دیگر قطعات اسپرسوسازها که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد، هد گروپ ها می باشد. این قطعه طراحی خاص و ویژه ای دارد. بخار آب به وسیله هد گروپ ها به پرتافیلتر منتشر شده و قهوه را دم می آورد. در واقع هد گروپ ها نوعی عصاره گیر هستند که بر روی طعم قهوه تاثیر می گذارند.

  • نازل بخار

معمولا اسپرسوسازها به دو صورت تک منظوره و چند منظوره تولید می شوند. برندهای معروفی همچون دلونگی، نوا، مباشی، بوش و … دارای اسپرسوسازهای چند منظوره هستند که کیفیت کار را افزایش می دهد. در اسپرسوسازهای تک منظوره شما تنها قادر به تهیه قهوه اسپرسو می باشید ولی در اسپرسوسازهای چند منظوره شما می توانید انواع قهوه ها از جمله لاته، موکا، کاپوچینو و … را نیز تهیه کنید. معمولا نازل بخار از جنس استیل ساخته می شوند تا کیفیت بیشتری داشته باشند.

  • نازل آب جوش

برخی از اسپرسوسازهای پیشرفته دارای بخشی تحت عنوان نازل آب جوش هستند که با در اختیار قرار دادن آب جوش می توان انواع دمنوش ها و چای را نیز در اختیار داشت. معمولا وجود ان نازل در اسپرسوسازهای خانگی هزینه های خرید سماور و کتری را کاهش می دهد و شما نیازی به خرید این دو محصول نخواهید داشت.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع اسپرسوسازها را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع اسپرسوسازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی