لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

برای تهیه ‌ی اسپرسو همانطور که می‌ دانید باید بخار آب جوشیده با فشار از پودر قهوه رد شود. کیفیت اسپرسوی تهیه شده به کیفیت قهوه و پودر شده ‌ی آن و همچنین فشار پمپ بستگی دارد. خوشبختانه فشار پمپ اسپرسوساز DL640 دلمونتی بسیار بالا و 15 بار است. این فشار در اسپرسوسازهای خانگی بیشترین مقدار ممکن است.

ویژگی های اسپرسوساز دلمونتی مدل  DL640

  • فیلتر آب

برای تهیه ‌ی قهوه ‌ی غلیظ، شفاف و خوش طعم باید علاوه بر کیفیت دستگاه، آب آن نیز خالص و بدون مواد ترکیب شده باشد. در اسپرسوساز دلمونتی DL640 سیستم فیلتر آب وجود دارد که هر گونه ناخالصی را زدوده و آب خالص را برای تهیه‌ ی اسپرسو به ما تحویل می دهد.

  • طراحی

اسپرسوساز دلمونتی DL640 از طراحی بسیار مدرن و بی ‌نظیری برخودار است به ‌طوری‌ که دیزاین آشپزخانه را متحول کرده و جذاب ‌تر خواهد نمود.

  • حجم مخزن ‌ها

می ‌توان به صورت تقریبی حدس زد که در هر بار استفاده از اسپرسوساز دلمونتی DL640 قادر به آماده سازی 14 فنجان قهوه می باشیم. چرا که حجم مخزن آب 1.2 لیتر است و ظرفیت قوری همراه آن نیز در حدود 1 لیتر است. که این تعداد چهارده فنجان قهوه به دست می دهد.

  • گرم نگه دارنده

اسپرسوساز دلمونتی DL640 قادر است تا قهوه را برای مدت دو ساعت گرم نگه دارد و پس از این مدت به طور خودکار خاموش خواهد شد.

  • چند منظوره

این محصول دلمونتی چند کاره بوده و برای تهیه قهوه، اسپرسو، کاپوچینو، کارامل و … کاربرد دارد.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز فروش لوازم خانگی، علاوه بر فروشگاه اینترنتی، دارای 5 شعبه ی فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد. که این امکان را برای خریداران محترم فراهم نموده تا با بازدید از محصولات خرید هوشمندانه تری داشته باشند. همچنین خریداران می توانند پس از مشاهده ی فروشگاه، کالای مد نظر خود را از طریق سایت خریداری کرده و از تخفیف های ویژه ی سایت بهره‌ مند شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی