لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

انواع بخاری ها

بخاری ها در انواع مختلف تولید می شوند و صرفا با اتصال به منبع انرژی گاز، برق، نفت و … شروع به کار می کنند. انتخاب این وسیله گرمایشی باید با توجه به مواردی نظیر میزان گرمادهی، نوع سوخت، مدل و برند، ترموستات و تجهیزات جانبی صورت گیرد. انتخاب هوشمندانه این وسیله علاوه بر این که از نظر اقتصادی هزینه گزافی برای افراد در پی ندارد، به میزان قابل توجهی می تواند میزان انرژی مصرفی در ساختمان را کاهش دهد. بخاری برقی یکی از وسایل گرمایشی است که انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند.  بخاری برقی انواع مختلفی دارند که در مقاله نکات مهم برای خرید بخاری ها با چند مدل محبوب در چند سال اخیر بیشتر آشنا می شویم.

مهم ترین مزایای استفاده از بخاری برقی

  • از مهم ترین مزایای بخاری های برقی می توان به قابلیت حمل آسان آن ها اشاره کرد. این بخاری ها به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچکی که دارند، به راحتی جا به جا می شوند و از آن جایی که این بخاری ها با نیروی الکتریکی کار می کنند، می توانند حکم بخاری سیار را نیز داشته باشند.
  • دیگر مزیت این نوع بخاری ها، این است که احتمال مرگ بر اثر گاز گرفتگی را به صفر می رسانند. بخاری های برقی کاربردهای بیشتری نسبت به نوع گازی و یا نفتی نیز دارند و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند.
  • یکی از مهم ترین مزایا بخاری های برقی این است که بخاری های برقی کمک می کند تا آلودگی هایی که بر اثر مونو اکسید کربن در طبیعت تولید می شود وجود نداشته باشد و به نوعی در زمستان آلودگی هوای کمتری خواهند داشت.

از مهم‌ ترین مزایای بخاری گازی بدون دودکش می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بخاری گازی بدون دودکش به ‌راحتی قابل جابجایی است و می ‌توان آن را در مکانی مورد استفاده قرار داد. این نوع از بخاری گازی ‌ها دارای کاربری مسکونی و تجاری است.
  • این نوع بخاری گازی می ‌تواند گرمای مطلوب و یکنواخت را در فضا ایجاد نماید.
  • هیچ ‌گونه نشتی هوای گرم در بخاری بدون دودکش وجود ندارد و تمام گرمای تولید شده از آن به فضا دمیده می ‌شود.
  • این بخاری ها در مقایسه با بخاری گازی دودکش دار ارزان‌ قیمت ‌تر است.
  • با استفاده از این نوع بخاری گازی ‌ها می ‌توان هزینه سوخت را تا حد قابل ‌توجهی کاهش داد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع بخاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع بخاری ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی