لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

تلویزیون هوشمند سامسونگ

به طور کلی تلویزیون های سامسونگ به دو دسته هوشمند و غیر هوشمند تقسیم می شوند. در تلویزیون های غیر هوشمند، شما با محدودیت های زیادی روبرو هستید و رابط کاربری نیز از امکانات کمتری برخوردار است. به همین دلیل شما در تلویزیون های غیر هوشمند، به کدک های کمتری برای پخش ویدئو دسترسی دارید. علاوه بر این امکان استفاده از اپلیکیشن های استریم و پخش آنلاین فیلم در این تلویزیون ها وجود ندارد. ضمن اینکه به علت محدودیت های کنترل، علی رغم امکان دسترسی به مرورگر در بسیاری از این تلویزیون ها، کاربری دشوار آن باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا نکنند. در مقاله سامسونگ یا سام الکتریک کدام را انتخاب کنیم؟ بیشتر تلویزیون ها را مورد بررسی قرار داده ایم. در مقابل در تلویزیون های هوشمند شما به انبوهی از امکانات دسترسی دارید. تلویزیون های هوشمند سامسونگ از یکی از محصول خود سامسونگ، سیستم عامل و رابط کاربری تایزن استفاده می کنند. شما در این سیستم عامل، به امکان گشت و گذار آن در صفحات وب، تماشای آنلاین فیلم در سایت ها و اپلیکیشن های استریم فیلم، امکان نصب اپلیکیشن های سرگرمی و بازی و کاربردی، پخش آنلاین و آفلاین موسیقی، پخش فرمت های مختلف فیلم با زیرنویس و امکان انتخاب صوت و زیرنویس های مختلف در فیلم، امکان انتقال و اشتراک گذاری تصویر از موبایل و کامپیوتر به تلویزیون، و بسیاری موارد دیگر دسترسی دارید.

آیا تلویزیون سام همان سامسونگ است؟

ممکن است بسیاری از کاربرانی که تا به امروز با نام برند سام آشنا نشده اند تصور کنند که برند سام همان برند سامسونگ است. اما باید این نکته را یادآوری کنیم که برند سام به عنوان یک برند ایرانی جایگزین برای برند سامسونگ در داخل کشور فعالیت خود را آغاز کرد و قیمت تلویزیون سام الکتریک بسیار مناسب تر از سایر برندهای خارجی می باشد. در واقع با شروع تحریم ها و خروج بسیاری از برندهای خارجی از کشور، برند سام به عنوان جایگزینی برای برند سامسونگ فعالیت های خود در زمینه تولید انواع محصولات صوتی تصویری و لوازم خانگی را در داخل کشور آغاز کرد. بنابراین تلویزیون های سام در تلاش برای پر کردن جای خالی تلویزیون های سامسونگ در داخل کشور تولید شدند.

اطمینان از کیفیت کالا یکی از موارد مهمی است که در خرید لوازم خانگی مورد توجه کاربران است و فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهای قانونی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه از مبادی رسمی و قانونی تامین شده اند و دارای کیفیت و ضمانت نامه می باشند. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی