لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

باند و اسپیکر مکسیدر هم از نظر کیفیت و هم از نظر کاربرد تنوع بالایی دارند. اسپیکرهای مکسیدر به صورت اسمارت طراحی شدند و این به این معنی است که خرید آن یک خرید کاملا هوشمندانه است. سیستم باند این اسپیکر به گونه ‌ای طراحی شده تا شما در فضاهای باز و فضا های بسته به یک اندازه به کیفیت عالی صدا دسترسی داشته باشید و از موسیقی خود در مجالس و مهمانی‌ ها نهایت استفاده را ببرید.

یکی از ویژگی های یک مهمانی درجه یک داشتن نور پردازی فوق العاده است که بتواند جو را شادتر و پر انرژی ‌تر کند. به همین خاطر برای کمتر شدن هزینه های شما در پخش کننده خانگی مکسیدر از نور پردازی حرفه‌ای نیز استفاده شده تا شما نهایت لذت را از جشن خود ببرید.

1.اسپیکر دی جی مکسیدر

سری دی جی DJ اسپیکر مکسیدر با وجود رقص نور و پارتی لایت Party Light فضای خاصی را در جشن ها و مهمانی ها ایجاد می‌کند. ویژگی صدای بسیار زیاد و باکیفیت به همراه امکانات تنظیم صدا که به آن اصطلاحا دی جی گفته میشود در این نمونه جلب توجه می‌کند

2.اسپیکر بلند دو تکه مکسیدر

این نوع اسپیکرها بصورت دو واحد مجزا ساخته شده اند که به صورت اکتیو و پسیو کار می‌ کنند. این مدل از محصولات دارای تنوع مدلی زیاد هستند و معمولا برای منازل بیشتر استفاده می‌شود. وجود امکانات مختلف و رقص نور و ابعاد مختلف از ویژگی های این گروه است.

3.اسپیکر شارژی مکسیدر

باند مکسیدر در مدل های قابل حمل و شارژی در اندازه های مختلف تولید شده اند تا به راحتی جابجا شده و در امکان استفاده آن در هر جایی ممکن شود. این محصولات طرفداران خاص خود را دارد و بیشتر برای نسل جدید جذاب است. اگر به دنبال محصولی با کیفیت، امکان جابجایی آسان و استفاده در محیط خارج از خانه را دارید و دوست دارید لحظات خوشی را با دیگران در فضایی موزیکال داشته باشید پیشنهاد ما به شما این طیف از محصولات است.

برای انتخاب یک پخش کننده خانگی، بهتر است مدل های مختلف آن را در سایت مجموعه فروشگاهی انتخاب سنتر مقایسه کنید و سپس با مناسب ترین قیمت از ما خریداری کنید. انتخاب سنتر با سال‌ها تجربه و سه فروشگاه حضوری در بازار لوازم خانگی تهران، هر روز ارزان ترین قیمت انواع لوازم خانگی را به کاربران ارائه می ‌دهد. علاوه بر این شما می ‌توانید با خرید از انتخاب سنتر از خدماتی چون ارسال رایگان درب منزل، پرداخت در محل، دریافت گارانتی معتبر شرکتی بهره‌ مند شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی