لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

شاید وقتی نام پاکشوما می آید، ماشین لباسشویی های قدیمی درب از بالا به یادتان بیاید، اما این برند ایرانی، به خوبی از عهده تغییرات و همگام شدن با تکنولوژی های جدید برآمده و محصولاتی کاملا قابل رقابت با محصولات مشابه جهانی می سازد. پاکشوما برای هر سلیقه و نیازی، ماشین لباسشویی تولید می کند. ماشین های دوقلو، نیمه اتوماتیک و تمام اتومات، در خط های تولیدی این شرکت قرار دارند.

از امکانات فوق العاده ماشین لباسشویی پاکشوما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دور موتور حداکثر ۱۴۰۰ دور
  • برنامه شستشوی سریع ۱۵ و ۴۵ دقیقه ای
  • برنامه های شستشوی مختص به جنس، رنگ و کثیفی لباس
  • برنامه شستشوی ضدعفونی کننده برای از بین بردن لکه ها و باکتری های لباس
  • برنامه شستشو برای از بین بردن بوی بد لباس ها
  • امکان اضافه کردن لباس های جامانده به لباسشویی، آن هم در حین شستشو
  • قابلیت شستشوی اتوماتیک

همان طور که در بالا اشاره کردیم، ماشین لباسشویی ‌های پاکشوما امکانات متعددی دارند. به عبارت دیگر سطح امکانات ماشین لباسشویی بر حسب نوع و مدل آن ‌ها مختلف است. به‌ عنوان بسیاری از ماشین‌ های لباسشویی اتوماتیک پاکشوما مجهز به سنسور تعیین و وزن هستند.

تکنولوژی تعیین سنسور وزن از جمله ویژگی ‌های جدید است که از هدر رفت انرژی و آب جلوگیری کرده و مصرف آن ‌ها را متناسب با حجم البسه تعیین می‌ کند.

قفل کودک نیز از جمله امکاناتی است که در تمامی ماشین‌ های لباسشویی مدل بالای پاکشوما وجود دارد. این قابلیت ایمنی دستگاه را بالا می ‌برد و امکان بروز اتفاقات ناگوار ناشی از شیطنت کودکان را به حداقل ممکن می ‌رساند.

صفحه نمایش لمسی LED نیز از دیگر امکاناتی است که تقریباً در اکثر ماشین لباسشویی‌های جدید و اتوماتیک پاکشوما وجود دارد. این قابلیت امکان مشاهده و تنظیم عملکرد دستگاه را بسیار راحت می ‌کند.

شرکت پاکشوما به‌ طور کلی برای ماشین ‌های لباسشویی خود از دو نوع موتور اینورتر و یونیورسال استفاده می ‌کند. معمولا موتورهای اینورتر به ‌روزتر هستند و در کنار مصرف انرژی کم، صدای آرامی دارند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. یکی از مزیت های خرید از انتخاب سنتر، پرداخت در محل می باشد. علاوه بر فروشگاه اینترنتی، انتخاب سنتر دارای 5 شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد. انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شما است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی