لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

اگر بخواهیم ماشین لباسشویی جی پلاس را به دو قسمت تقسیم کنیم شامل تسمه ای و بدون تسمه می شوند. موتورهای بدون تسمه از اصطحلاک کمتری برخوردار هستند و طول عمر بیشتری دارند ولیکن نسبت به موتور تسمه ای مقداری گران تر می باشند. محصولاتی که موتور تسمه ای دارند ، موتور با دخالت تسمه به چرخش در می آید و صدای بیشتری نسبت به موتورهای بدون تسمه دارند. مصرف انرژی در محصول هایی که موتور بدون تسمه دارند پایین تر می باشد همچنین لرزش بسیار کمتری نیز دارند. ماشین لباس شویی هایی که شامل موتور تسمه ای می باشند در صورتی که بیش از حد لباس داخل آن قرار دهید به صورت اتوماتیک وزن لباس ها را تشخیص می دهد و کار نمی کند در صورتی که موتورهای معمولی این قابلیت را به همراه ندارند.

انواع مختلف ماشین لباسشویی جی پلاس

  • ماشین لباسشویی دوقلو جی پلاس

این مدل از محصول ها ظرفیت کمی دارند و به همین دلیل آب کمتری نیز استفاده می کنند که با سرعت بالایی می چرخند. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که یک طرف برای شستشوی لباس و طرف دیگر خشک کن وجود دارد. مزایای ماشین لباسشویی جی پلاس دوقلو ظرفیت 9 کیلوگرمی آن  ها می باشد و به صورت کلی شستشوی خوب و بهتری دارند.

  • ماشین لباسشویی درب از جلو اتوماتیک جی پلاس

ماشین لباسشویی جی پلاس درب از جلو یکی از رایج ترین مدل ها در بازار می باشند و از نظر صرفه جویی در آب بهترین گزینه ممکن می باشند زیرا براساس مقدار لباسی که داخل مخزن وجود دارد آب پر می شود. این مدل از محصول ها صدای بسیار کمی دارند و باعث آزار و اذیت هنگام استراحت نمی شوند. این محصول ها کف کمتری نسبت به سایر مدل ها تولید می کنند همچنین از مواد شوینده کمتری نیز استفاده می کنند.

  • ماشین لباسشویی درب از بالا معمولی جی پلاس

این مدل از محصول ها شامل یک مخزن آب هستند که برای شستشو لباس ها ابتدا باید این مخزن پر شود و با روشن کردن محصول با حرکت چرخشی فرایند شستشو انجام می شود از مزایای این محصول می توان به قیمت کمتر نسبت به مدل های اتوماتیک ، کارکردن راحت و آسان ، وزن سبک ، کم جا بودن و کوچک بودن محصول اشاره کرد. معایب آن نیز مصرف آب بالا ، داشتن سر و صدا هنگام کار کردن ، تنها داشتن قابلیت شستشو و ظرفیت 3 الی 7 کیلوگرم لباس می باشد.

مشخصات و ویژگی های ماشین لباسشویی جی پلاس

استفاده از موتور های اینورتر قوی در لباسشویی های جی پلاس

برنامه های شست و شوی پر کاربرد

استفاده از فناوری ضد باکتری در لباسشویی های جی پلاس

دقت بالا در شست و شوی البسه

کمترین میزان لرزش و تولید صدا

طراحی زیبا

قابلیت ضد آلرژی

سنسور های تشخیص وزن لباس

از دیگر مزایای ماشین لباسشویی جی پلاس می توان به جنس خوب و با کیفیت دیگ استیل درون محصول اشاره کرد. در صورتی که جنس دیگ آن خوب نباشد لباس ها داخل آن بو می گیرند و نیز رنگ دیگ عوض می شود و منجر به چسبندگی به لباس ها می شود. برخی از مدل ها به سیستم حرارتی مجهز هستند که با استفاده از این قابلیت شما می توانید دمای آب را کنترل کنید. به عنوان مثال در فضل زمستان شستن لباس ها با آب سرد مقداری مشکل است منتها با بهره گیری از این قابلیت می توانید این مشکل را برطرف کنید. آب گرم قدرت نفوذ پذیری بسیار بالایی دارد و خیلی راحت تر می تواند لباس های سفید را تمیز کند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. یکی از مزیت های خرید از انتخاب سنتر، پرداخت در محل می باشد. علاوه بر فروشگاه اینترنتی، انتخاب سنتر دارای 5 شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد. انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شما است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی