لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

یکی از لوازم مهم و ضروری در هر خانه ‌ای ماشین لباسشویی است و نظافت و تمیز بودن لباس ‌های افراد خانه به عملکرد ماشین لباسشویی بستگی دارد. برند پاکشوما ماشین لباسشویی های خود را در دو نوع درب از جلو و درب از بالا تولید و به بازار روانه می کند. برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی پاکشوما بسیار متنوع است. در مدل های جدید ماشین لباسشویی پاکشوما شما می توانید در هنگام شستن لباس ها، لباس های جدید را هم اضافه کنید. دیگ ‌های  ماشین لباسشویی پاکشوما همگی از استیل ضد زنگ بوده و در مقابل آب و رطوبت به مرور زمان، دچار زنگ‌ زدگی و فرسودگی نمی‌ شود. به کار بردن طلق در درب این ماشین ها که موجب ایمنی بیشتر و بهینه سازی انرژی می شود. امکان خشک کردن لباس پس از شست و شو در همه مدل های لباسشویی پاکشوما وجود دارد. برند پاکشوما ادعا می کند که با استفاده از موتورهای اینورتر توانسته سطح لرزش و صدا را تا حد چشمگیری پایین بیاورد. این برند در اکثر ماشین لباسشویی های خود قابلیت تنظیم دمای آب را قرار داده است و همچنین استفاده از خروجی های آب سرد در کنار خروجی های آب گرم.

مزایای ماشین لباسشویی پاکشوما

  • مجهز بودن به تکنولوژی‌ های روز.
  • داشتن طراحی ظاهری زیبا.
  • وجود موتور اینورتر که سبب پایین آوردن صدا و بالا بردن بازدهی دستگاه شده است.
  • برنامه‌‌های شستشوی متنوع.
  • بالا بودن کیفیت ساخت لباسشویی‌‌ های پاکشوما.
  • مقرون به صرفه بودن قیمت آن نسبت به برندهای خارجی با توجه به داشتن امکانات مناسب.
  • امکان تنظیم آسان میزان سطح آب ماشین لباسشویی.
  • آسیب نرساندن به الیاف لباس‌‌ ها.

برنامه ‌های شستشوی کاربردی و متنوع

شستشوی لباس‌های رنگی بدون تغییر رنگ، شستشوی ضد چروک، شستشوی مخصوص لباس‌های نخی، شستشوی مخصوص لباس‌های پشمی، شستشوی مخصوص لباس‌های اسپرت و ورزشی، شستشوی مخصوص لباس‌های کودک – Baby care، شستشوی لباس با تعیین زمان دلخواه، برنامه شستشوی خودکار دیگ DRUM CLEAN، برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیم BULKY، برنامه شستشوی ملحفه و روتختی DUVET، برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان (مقرون به صرفه) COTTON ECO و حتی سیستم شستشوی اسلامی برخی از مهم ترین جذاب‌ ترین برنامه ‌های شستشو در محصولات پاکشوما هستند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. یکی از مزیت های خرید از انتخاب سنتر، پرداخت در محل می باشد. علاوه بر فروشگاه اینترنتی، انتخاب سنتر دارای 5 شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد. انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شما است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی