لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

ماشین ‌های لباسشویی جی پلاس در ظرفیت‌ های متفاوت ارائه شده است و شما می‌ توانید با توجه به نیاز خود از میان ظرفیت ‌های 6، 7، 7.5، 8، 9، 10.5 کیلوگرمی، ظرفیتی مناسب انتخاب کنید. موتور ماشین‌ های لباسشویی جی پلاس از نوع اینورتر تسمه‌ ای است و دستگاه دارای موتوری از نوع اینورتر است که تسمه‌ ی متصل به دیگ را به حرکت می ‌اندازد. به دلیل اینکه موتور دستگاه از نوع اینورتر است، مصرف برق ماشین لباسشویی جی پلاس کنترل شده و بازدهی آن نیز بالاتر می ‌رود.

انواع مختلف ماشین لباسشویی جی پلاس

  • ماشین لباسشویی دوقلو جی پلاس

این مدل از ماشین لباسشویی ها ظرفیت کمی دارند و به همین دلیل آب کمتری نیز استفاده می کنند که با سرعت بالایی می چرخند. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که یک طرف برای شستشوی لباس و طرف دیگر خشک کن وجود دارد. مزایای ماشین لباسشویی جی پلاس های دوقلو ظرفیت 9 کیلوگرمی آن ها می باشد و به صورت کلی شستشوی خوب و مطلوبی دارند.

  • ماشین لباسشویی درب از جلو اتوماتیک جی پلاس

ماشین لباسشویی های جی پلاس درب از جلو یکی از رایج ترین مدل ها در بازار لوازم خانگی می باشند و از نظر صرفه جویی در آب بهترین گزینه ممکن می باشند زیرا براساس مقدار لباسی که داخل مخزن وجود دارد آب پر می شود. این مدل از ماشین لباسشویی ها صدای بسیار کمی دارند و باعث آزار و اذیت هنگام استراحت نمی شوند. این محصول ها کف کمتری نسبت به سایر مدل ها تولید می کنند همچنین از مواد شوینده کمتری نیز استفاده می کنند.

  • ماشین لباسشویی درب از بالا معمولی جی پلاس

این مدل از محصول ها شامل یک مخزن آب هستند که برای شستشو لباس ها ابتدا باید این مخزن پر شود و با روشن کردن محصول با حرکت چرخشی فرآیند شستشو انجام می شود از مزایای این محصول می توان به قیمت کمتر نسبت به مدل های اتوماتیک ، کارکردن راحت و آسان ، وزن سبک ، کم جا بودن و کوچک بودن محصول اشاره کرد. معایب آن نیز مصرف آب بالا ، داشتن سر و صدا هنگام کار کردن ، تنها داشتن قابلیت شستشو و ظرفیت 3 الی 7 کیلوگرم لباس می باشد.

یکی از خصوصیت های بهترین ماشین لباسشویی جی پلاس بالا بردن سرعت چرخش خشک کن می باشد. سرعت بالای گردش خشک کن منجر به سریع تر خشک شدن لباس ها می شود و هر مقدار سرعت گردش پایین تر باشد زمان بیشتری برای خشک شدن لباس ها لازم است.  برخی مدل‌ های ماشین لباسشویی جی پلاس قابلیتی به نام Ozone Wash  دارد و با تولید گاز ازن باکتری‌ های لباس را از بین می ‌برد. طی این برنامه از طریق واکنش مولکول‌ های آب نوع شستشو تا حدی تغییر پیدا می ‌کند و در نهایت بو را نیز از بین می‌ برد. در واقع این برنامه برای استرلیزه کردن و از میان بردن بوی لباس ‌هاست. به علت اینکه این برنامه بیشتر برای ضدعفونی کردن لباس ‌ها می ‌باشد، در این برنامه آب وارد دستگاه ماشین لباسشویی جی پلاس نمی ‌شود و درام نمی ‌چرخد.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. یکی از مزیت های خرید از انتخاب سنتر، پرداخت در محل می باشد. علاوه بر فروشگاه اینترنتی، انتخاب سنتر دارای 5 شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد. انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شما است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی