لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در خرید هر محصولی از لوازم آشپزخانه یکی از نکات مهم که بهتر است در نظر داشته باشید، هماهنگی و ست شدن آن با آشپزخانه شما می باشد. بنابراین رنگ لوازم و اثانیه و همچنین رنگ آشپزخانه و دکوراسیون را مد نظر داشته باشید. با توجه به رنگ دکوراسیون و لوازم آشپزخانه اقدام به خرید آون توستر متناسب با آشپزخانه خود کنید. آون توستر یک وسیله کوچک برای آشپزخانه است که مانند اجاق گازهای معمولی از طریق گاز و برق تامین می شود. همان طور که از نامش پیداست، می توانید پیتزا، برش های نان، شیرینی و خیلی چیزهای دیگر را بپزید. آون توسترها در شکل‌ ها و رنگ‌ های مختلف هستند و درجه دمای متفاوتی دارند.

پیش از خرید آون توستر باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اندازه و ظرفیت

توان مصرفی

جوجه گردان

محدوده دما

کانوکشن

انواع آون توستر

آون توستر فن دار (کانوکشن)

در این مدل با حرارت یکنواختی که موجب می شود، پخت و پز را برای شما سریع تر و یکنواخت تر می کند. این مدل با سیستم تهویه و فن، هوای گرم را روی غذا می اندازد تا به آن کمک کند تا یکدست تر بپزد. این روش به نوبه خود باعث کاهش هزینه های انرژی و تاثیر منفی آون توستر بر محیط می شود.

آون توستر با جوجه گردان

این مدل از آون توسترها به طور خاص برای تهیه موادی مانند سرخ کردن مرغ کامل طراحی شده اند که می توانید لذیذترین طعم ها را تجربه کنید. ساده ترین راه برای درک میزان کیفیت عملکرد آون توستر، این است که ببینیم دیگران در مورد آن چه می گویند. در این نوع دستگاه ها به راحتی هر چه تمام تر می توان مرغ و گوشت را پخت. بدین صورت که بسیار خوب مغز پخت می شود.

آون توستر با مادون قرمز

آون توستر با مادون قرمز با مدل هایی که در بالا معرفی کردیم تفاوت زیادی دارد. این آون توسترها به جای گرم کردن هوای اطراف، گرما را مستقیما به مواد غذایی می رساند. نکته مثبتی که وجود دارد این است که نیازی به گرم کردن دستگاه ندارد. با توجه به اینکه این ویژگی می تواند سریع تر کار ما را راه بیاندازد، بسیاری از افراد به خرید این نوع آون توسترها علاقه نشان می دهند. این نور اصلا برای سلامتی ضرر ندارد و می توان مواد غذایی یخ زده را در کمترین زمان آب کرد.

آون توستر معمولی

اگر می خواهید فقط برشته کنید، گرم کنید و یا نان تست کنید، این مدل گزینه مناسبی است، اما نمی توان برای تهیه شیرینی، کیک و پیتزا از آن استفاده کرد. این مدل معمولا قیمت پایین تری نسبت به دیگر مدل هایی که معرفی شده، دارند. بهتر است از مدل های دیگر با توجه به نیازتان استفاده کنید.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله آون توستر را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی