لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در دنیای پیشرفته امروز و با وجود تکنولوژی‌ های جدید دیگر لازم نیست زمان زیادی را در آشپزخانه صرف پخت غذا کنیم. آشپزخانه قلب خانه است، این جمله حقیقتا درست است، ما غذا را با عشق و علاقه برای اعضای خانواده درست می ‌کنیم، بسیاری از مواد غذایی را باهم ترکیب می ‌کنیم تا طعم بی ‌نظیری به وجود آوریم و به واسطه آن کل خانواده را دور هم جمع می کنیم و علاقه خود را با دورهم بودن نشان می ‌دهیم. می توان گفت یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه غذاسازها و آون توسترها هستند. در مقاله راهنمای خرید دو لوازم برقی پر کاربرد در آشپزخانه بیشتر در رابطه با این دو وسیله پر کاربرد دراشپزخانه  بیشتر می دانیم.

غذاساز 

غذاساز یک دستگاه برقی چند کاره است که در تهیه انواع غذا و سالاد شما را یاری می ‌کند. غذاساز برای له کردن و پوره کردن و خورد کردن مواد غذایی استفاده می شود، به وسیله غذاساز می توان غذاها رو بدون اضافه کردن مایعات میکس و له کرد. شما با داشتن این دستگاه پیشرفته در آشپزخانه علاوه بر راحتی بسیار، زمان کمتری را نیز صرف تهیه غذا می‌ کنید.

برای انتخاب و خرید غذاساز مناسب با توجه به بودجه‌ تان بهتر است تمامی موارد زیر را به ‌صورت مجزا در محصول مورد نظر خود مورد ارزیابی قرار دهید:

  • ظرفیت و جنس غذاساز
  • درپوش ظرف
  • اندازه دهانه تغذیه ظرف
  • سرعت
  • روشن و خاموش شدن
  • لوازم چند منظوره
  • تیغه ‌ها
  • کنترل لمسی
  • ظرف مدرج برای حداکثر میزان مایعات
  • محفظه ویژه قطعات

آون توستر

آون توستر یکی از کاربردی ترین وسایل برقی در آشپزخانه است که در واقع  نوعی گرم کن با ظاهری مشابه مایکروفر است. استفاده از آون توستر ضررهای مایکروفر را ندارد و با خیال راحت می توانید از این وسیله برای گرم کردن غذا، یخ زدایی و یا برشته و کباب کردن استفاده کنید. آون توسترها همچنین برای پختن انواع غذاها و کیک و شیرینی  قابل استفاده است. آون توستر ها دارای المنت هایی در بالا و پایین هستند که به طور انتخابی می توانید هر کدام از این المنت ها را به طور دلخواه روشن کنید و قسمت مشخصی از غذا را حرارت دهید. همچنین این دستگاه دارای یک درب دستی نیز می باشد که در برخی از برند ها به طور اتوماتیک باز می شود. از دیگر امکانات توسترها ، دارا بودن گرداننده مرغ و جوجه، قفسه تست نان و ظرف های جانبی است.

توان مصرفی هم نشان دهنده مصرف انرژی دستگاه است هم می ‌توان از روی آن حدس‌ هایی در مورد المنت ‌های دستگاه و میزان گرمادهی آن‌ ها زد. توان مصرفی آون توسترها معمولا و حدودا بین 1200 تا 1800 وات است. تعداد المنت ‌های دستگاه می ‌تواند در این مقدار تاثیرگذار باشد. آون توسترها معمولا 2 یا 4 المنت دارند که در قسمت پایین و بالای دستگاه تعبیه می ‌شوند.

فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر از مطرح ترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع لوازم خانگی با برند های ایرانی و خارجی می باشد که شما می توانید در صورت تمایل به خرید، نمونه های مختلف دستگاه های غذاساز و آون وستر را از سایت انتخاب سنتر مشاهده نمایید. لاز م به ذکر است که شما با خرید از شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی