لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

انتخاب سنتر برای اولین بار تو ایران طرح ویژه پیش فروش لوازم خانگی رو برای مشتریانش فراهم کرده تا اونها بتونن کالاهای مورد نیازشونو با قیمتی کمتر از قیمت روز بازار خریداری کنن. در طرح پیش خرید لوازم خانگی در انتخاب سنتر، زمان تحویل کالا بین 20 تا 60 روز کاریه.

مزایای طرح پیش فروش انتخاب سنتر

مهم ترین مزیت طرح پیش خرید لوازم خانگی در انتخاب سنتر اینه که شما محصولو امروز به قیمتی پایین‌تر از قیمت روز بازار می‌خرین و نهایتا تا 2 ماه بعد تحویل می‌گیرید. بنابراین اگه تو این دو ماه هر افزایش قیمتی اتفاق بیفته، شما ضرر نمی کنید. این یه پیشنهاد عالی برای کسایی هستش که در حال خرید جهیزیه هستن و دغدغه جا برای نگهداری وسایل دارن. امتیاز دیگه این طرح اینه که همه کالاهایی که قابلیت پیش فروش دارن ارسالشون به کل ایران رایگانه. مزیت دیگه این طرح اینه که امکان پیش خرید کردن کالاهای ناموجودی که شامل این طرح هستن هم وجود داره. این یه امکان فوق العاده برای کساییه که به دنبال یه مدل خاص هستن که تو بازار موجود نیست.

مشتریانی که محصولی را پیش خرید می کنن، دغدغه ‌شون اصالت کالا و تحویل به موقع سفارششونه. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر دارای مجوز رسمی از اتحادیه لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویریه، و همچنین نماینده رسمی گروه صنعتی انتخاب در برندهای دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست. شما می ‌تونین صحت این موضوع رو از طریق سایت‌ های دوو و اسنوا از قسمت نمایندگی ‌ها بررسی کنید. همچنین فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر دارای 5 شعبه حضوری در تهران هست که یه امتیاز خوب برای کسایی هست که علاقه دارن قبل از خرید، کالا رو از نزدیک ببینن. مشتریان محترم ساکن تهران می تونند در صورت تمایل از نزدیک کالاهای مورد نظرشونو ببینن و از مشاوره خرید تیم حرفه ای فروش انتخاب سنتر استفاده کنند.

خرید چکی لوازم خانگی از انتخاب سنتر

انتخاب سنتر به منظور ایجاد شرایط خریدی آسان برای مشتریان خود، طرح ویژه فروش چکی لوازم خانگی ویژه همه محصولات را برای خریداران ساکن استان تهران و البرز ایجاد کرده است. در این طرح با پرداخت 30  درصد از مبلغ کالا، محصول مورد نظرتان را تحویل گرفته و باقیمانده هزینه سفارش را در اقساط 10 الی 12 ماهه پرداخت کنید. سود اقساط 2 درصد و به صورت ماهانه محاسبه خواهد شد. از مزایای مهم این طرح نسبت به طرح های مشابه تحویل 48 ساعته کالا درب منزل می باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی