لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

انتخاب سنتر شرایطی را برای فروشندگان فراهم نموده است تا بتوانند انواع لوازم خانگی را به مشتریان در سراسر ایران و در پر بازدیدترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی به فروش برسانند و حق الزحمه دریافت کنند.

از جمله مواردی که فروشگاه تخصصی لوازم خانگی انتخاب سنتر را به اولین مقصد برای خرید لوازم خانگی آنلاین تبدیل کرده است شامل موارد زیر می باشد:

پشتیبانی حرفه ای

تنوع کالایی جذاب

مشاوره تخصصی خرید

شبکه حمل و نقل اختصاصی

تفاوت نمایندگی فروش انتخاب سنتر با طرح های مشابه همکاری در فروش این طور است که در طرح های مشابه تحت عنوان همکاری در فروش شما به عنوان فروشنده وظیفه تامین، معرفی، قیمت گذاری و ارسال کالا رو به عهده خواهید داشت اما در طرح نمایندگی فروش انتخاب سنتر برای اولین بار این امکان برای شما به وجود آمده که بدون داشتن دردسرهای تامین، معرفی و ارسال کالا و فقط با ثبت سفارش از طریق گوشی برای مشتری، کمیسیون بگیرید و درآمدتان را افزایش دهید. شما تنها با داشتن سابقه فروشندگی و توانایی جذب مشتری برای کالاهای سایت می توانید با ما همکاری داشته باشید.

در چند مرحله ساده نماینده فروش انتخاب سنتر شوید

در مرحله اول با تکمیل فرم ثبت نام، درخواست خودتان را ثبت کنید تا بعد از بررسی و تایید اولیه توسط کارشناسان ما، فرم قرارداد برای شما ارسال شود. در این مرحله با دریافت پنل فروشندگان می توانید برای مشتریان ثبت سفارش کنید. بعد از ثبت سفارش کالا داخل پنل، سفارشتان توسط انتخاب سنتر پردازش و ارسال می شود و به دست مشتری می رسد. به همین راحتی و با نهایی شدن سفارش مشتری، کمیسیون دریافت می کنید.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی