لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

سیستم شستشوی خودکار: برخی مدل این دستگاه‌ها، امکان شستشوی تمامی قطعات خود را دارند.

تنظیم برنامه ‌های مختلف: شما می‌توانید براساس مدلی که برای تهیه اسپرسو دوست دارید، برنامه ‌های مختلفی را در دستگاه تنظیم کنید. این برنامه ‌ها می ‌توانند برای هر فرد متفاوت باشند.

سیستم قطع اتوماتیک: این ویژگی به منظور ایمنی بیشتر در دستگاه‌ های اسپرسوساز لحاظ شده است که پس از 15 دقیقه عدم استفاده، خاموش می‌شود.

آسیاب قهوه داخلی: در برخی از مدل‌های اسپرسو، قابلیت آسیاب قهوه درنظر گرفته شده است که می ‌تواند کیفیت کار را بیشتر کند. هرچقدر مدت زمان انجام این کار کمتر باشد، کیفیت اسپرسو بیشتر می ‌شود.

فیلتر: مورد دیگری که در قسمت ویژگی ‌ها برای خرید بهترین اسپرسوساز خانگی باید به آن اشاره کرد، فیلتر آب است. در این حالت کیفیت نهایی نوشیدنی که از این دستگاه‌ ها تولید می ‌شوند، با کیفیت بالاتری همراه بوده و طبیعی ‌تر هستند. در بهترین دستگاه اسپرسوساز معمولا از متریال‌ های با کیفیت در این فیلترها استفاده می‌ شود.

انواع دستگاه اسپرسوساز

  • اسپرسوساز دستی

کار با اسپرسوسازهای دستی کمی سخت است و قطعا استفاده از این دستگاه ها نیاز به تخصص خاصی دارد. فشار لازم برای تهیه اسپرسو در این نوع دستگاه ها، به وسیله یک اهرم دستی ایجاد می شود اما قیمت این مدل ها پایین تر از مابقی اسپرسوسازها هستند.

  • اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

اگر شما هم دوست دارید در خانه اقدام تهیه اسپرسو کنید، بهترین انتخاب برای شما خرید و استفاده از اسپرسو ساز های نیمه اتوماتیک می باشد، زیرا کار با این مدل ها بسیار راحت و آسان است و هر کسی می تواند با این دستگاه ها اقدام به تولید اسپرسوی با کیفیت و عالی کند. در این مدل شما قهوه را آسیاب کرده و قبل از روشن کردن دستگاه آن را در فیلتر قرار می دهید. سپس دکمه دستگاه را زده و اسپرسوی خود را دریافت می کنید.

  • اسپرسوساز تمام اتوماتیک

این نوع از اسپرسوسازها، در کمترین زمان و بدونه دخالت شما اقدام به تهیه اسپرسو می کند. دانه های آسیاب شده به صورت خودکار پرس شده و درون فیلتر قرار می گیرند. آب جوش آمده با فشار زیاد اسپرسو را برای شما تهیه می کند. در واقع این دستگاه کارایی بسیار بالایی دارد ولی قیمت آن هم از مدل های قبلی بالاتر است.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله اسپرسوساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی