لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

دستگاه قهوه ساز

به طور کلی به دستگاهی که با استفاده از آن قهوه درست می ‌کنند، قهوه ساز گفته می ‌شود. اما معمولا این اصطلاح برای دستگاه‌ های قهوه ساز برقی که مناسب تهیه قهوه ‌های فیلتری یا اصطلاحا قهوه فرانسه است، به کار می ‌رود.

دستگاه‌ های قهوه‌ ساز از سه بخش اصلی مخزن آب، توری و قوری تشکیل شده ‌اند که ممکن است در مدل‌ های متنوع تفاوت‌ های کمی داشته باشند، اما سبک ‌کار تمامی آن‌ ها یکسان است.

مخزن آب

مخزن آب قهوه ساز قسمتی است که آبی که نیاز است با قهوه مخلوط شود در آن ریخته می‌شود. در ادامه برای تهیه قهوه دمای این آب بالا می‌رود.

مخزن قهوه

مخزن قهوه نیز قسمتی توری مانند است که معمولا از جنس فلز یا پلاستیک است و برای جداسازی پودر قهوه به‌کاربرده می‌شود. البته برای این کار از فیلتر کاغذی هم می‌توان استفاده کرد. البته فیلتر‌های کاغذی یکبار مصرف هستند و ممکن است به علت طعم کاغذی آن موردپسند همه مردم نباشد؛ اما شما می‌توانید با یک راه حل ساده بوی کاغذ را از بین ببرید. برای از بین بردن بوی کاغذ پیش از اضافه کردن پودر قهوه به فیلتر کاغذی، کمی آب داغ را از فیلتر عبور دهید تا بوی کاغذ از بین برود و در پایان این آب را دور بریزید یا برای گرم کردن قوری از آن استفاده کنید.

قوری

قهوه تهیه شده نهایی در این قوری جمع‌آوری می‌شود.

البته بخش‌های مختلف دستگاه قهوه ساز به همین سه قسمت ختم نمی‌شود. سازندگان انواع مختلف قهوه سازها قابلیت‌های متنوع و جالبی را بر روی این دستگاه‌ها سوار می‌کنند که طعم قهوه و تهیه آن را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. به عنوان مثال بعضی از قهوه سازها از صفحه گرم‌ کن برای گرم نگه‌ داشتن قهوه برخوردار هستند. برخی دیگر نمایشگر، آسیاب قهوه، سینی چکه گیر، تنظیم حجم و غلظت دم آوری، قابلیت برنامه‌ ریزی، سختی گیر جرم‌ گیر آب و خیلی قابلیت‌ های دیگری دارند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله محصولات نوشیدنی ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع محصولات نوشیدنی ساز می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی