لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

خرید کتری برقی

کتری برقی وسیله ای است که با استفاده از نیروی برق باعث به جوش آمدن آب می شود. این وسیله برای آماده سازی چای، قهوه، شکلات داغ و… مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات مهم هنگام خرید کتری برقی

اندازه و گنجایش کتریاز مهم ترین مواردی که باید حتما به هنگام خرید کتری برقی به آن توجه داشته باشید، اندازه و گنجایش کتری می باشد. کتری های برقی امروزه با ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می شوند و آخرین حجم آنان برای خرید و استفاده، 2 لیتر می باشد که بدیهی است هر خریدار و خانواده ای باید با توجه به سطح میزان استفاده خود از این وسیله اقدام به خرید آن با گنجایش مناسب نماید. اندازه کتری نیز با توجه به فضای آشپزخانه شما باید در نظر گرفته شود.

سرعتویژگی عمده‌ ی کتری‌ های برقی به جوش آوردن آب در مدت زمانی کوتاه است، کتری ‌های برقی این کار را در 3 تا 4 دقیقه انجام می ‌دهند.

حفظ گرمای آببرخی از مدل‌ ها قادرند آب را در دمای مورد نظر، 30 دقیقه تا یک ساعت گرم نگه دارند، لازم به ذکر است که انواعی از کتری‌ های برقی قابلیت و دکمه ‌ای برای این منظور دارند. قابلیت تنظیم دمای کتری برقی به شما امکان می‌ دهد که بهترین دما را برای انواع نوشیدنی انتخاب کنید، برای مثال: دمای تهیه ‌ی چای سبز با چای سیاه فرق دارد و قهوه در دمایی کمتر از نقطه‌ ی جوش درست می‌ شود.

خاموش شدن اتوماتهنگام خرید کتری برقی به این ویژگی و عملکرد درست آن توجه داشته باشید، هرگاه آب به نقطه جوش برسد، دستگاه به طور خودکار خاموش و از آتش سوزی جلوگیری می ‌کند.

جنس کتری‌ هاپلاستیک، شیشه، فلز یا ترکیبی از آن ها، جنس کتری ‌های برقی را تشکیل می‌ دهنداستیل ضد زنگ و شیشه کیفیت بهتری دارند، در مقابل جنس پلاستیک حرارت کمتری از خود بیرون می ‌دهد، پلاستیک داخل کتری طعم چای را تغییر می‌دهد.

سیم کتریبسیاری از کاربران و استفاده کنندگان ترجیح می‌دهند از کتری‌های بدون سیم یا آنهایی که کابلشان قابل جدا شدن است، استفاده نمایند، مدل‌هایی هم که پایه‌ی جداگانه دارند، مورد پسند هستند.

دمای بیرونی کتریشاید سوختن دست با کتری‌های روی اجاق گاز را تجربه کرده باشید، حالا که تصمیم گرفتید یک کتری برقی بخرید، بهتر است انتخابتان به سمت مدلی باشد که سطح بیرونی آن داغ نمی‌شود، نوع شیشه‌ای و پلاستیک آنها حرارت ناچیزی را به به بیرون منتقل می‌کنند.

میزان آب کتریجوشاندن آب به مقدار یک یا دو فنجان در دستگاهی که ظرفیتش بیش از این است، گزینه‌ی خوبی برای کتری نیست.

دسته ‌ی کتریقطعا دسته قسمت مهمی از کتری است، راحتی، خوش دست بودن، عدم لغزش هنگامی که آن را در دست می‌ گیریم و داغ نشدن از ویژگی ‌های مهم دسته کتری به شمار می ‌روند.

سهولت استفاده از کتریاینکه کلیدها در کجای بدنه‌ ی کتری تعبیه شده ‌اند یا سیم در کدام قسمت و با چه دقت و ظرافتی طراحی شده است، از جمله عواملی است که استفاده از کتری را آسان می‌ کند.

المنت کتریالمنت کتری که گرما و حرارت را برای جوشاندن آب تولید می ‌کند، بهتر است از نوع پنهان باشد، چرا که عملکردش بهتر است.

توان مصرفیتوان بالا در هر دستگاه برقی از جمله کتری، بیانگر کارایی دستگاه و در نتیجه مصرف انرژی بیشتر است، با این حال برخی از کتری ‌ها با مصرف انرژی کمتری ساخته و وارد بازار می ‌شوند.

ظاهر کتریکتری برقی از جمله وسایلی است که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین بیشتر در معرض دید است، ضرورت داشتن طراحی و ظاهری زیبا برای آن امری اجتناب ناپذیر است.

تولید صداکتری برقی در مقایسه با نوع معمولی آن صدای کمتری تولید می‌کند، با این حال به دنبال نوعی از کتری باشید که کمترین صدا را ایجاد نماید.

قیمت کتری، قیمت کتری برقی خیلی نگران کننده نیست، ویژگی ‌هایی مثل: کیفیت، دوام، قابلیت گرم نگه‌ داشتن آب، محل نگه‌ داری سیم، توان مصرف، جنس بدنه، ظرفیت و … تعیین کننده‌ ی قیمت آن است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله محصولات نوشیدنی ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع محصولات نوشیدنی ساز می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی