لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

کتری برقی نسل جدیدی از کتری است که به دلیل استفاده از نیروی برق، سرعت بیشتری در گرم کردن آب دارد و از همین رو به کمک آن می ‌توان در مدت ‌زمان کوتا‌ه ‌تری آب را به جوش آورد. این وسیله در مدل‌ ها و اندازه‌ های مختلفی تولید می‌شود و جنس آن عموما از پلاستیک، فلز و یا شیشه است.

  • جنس کتری برقی

جنس کتری برقی بسته به نیاز و سلیقه شما می تواند شیشه ای، فلزی، استیل، پلاستیکی و یا سرامیکی باشد استفاده از هر کدام از این ها بر دیگری ترجیح داده نمی شود فقط سعی کنید اگر کتری را برای بیرون و محل کار خود می خواهید کمتر از مدل شیشه ای استفاده کنید.

چون احتمال شکستن آن وجود دارد و در همچین مواقعی جنس پلاستیکی و فلزی آن به شیشه ای ارجعیت دارد. برای داخل منزل نیز استفاده از جنس شیشه ای آن بیشتر توصیه می شود.

  • گنجایش کتری برقی

یکی دیگر از مواردی که باید بدان توجه کرد و هنگام انتخاب کتری آن را مد نظر قرار داد گنجایش آن استسعی کنید مدلی را انتخاب کنید که گنجایش خوبی داشته باشد و زیاد کوچک نباشد مخصوصا وقتی می خواهید برای تعداد زیادی از افراد چایی درست کنید بسیار به کار شما سرعت می بخشد و شما مجبور نیستید چایی را در چند نوبت دم کنید.

  • خاموش شدن اتوماتیک کتری برقی

سعی کنید هنگام خرید دستگاه حتما به این مورد هم دقت کرده و برای انتخاب کتری مد نظر قرار دهید تا هر دفعه مجبور به خاموش کردن دستی دستگاه نشویید

  • سرعت جوشیدن آب کتری برقی

اگر سریع جوش آمدن آب تنها دلیل استفاده شما از این دستگاه است باید هنگام خریدن آن سراغ دستگاه هایی بروید که آب را در سریع ترین زمان ممکن به جوش می آورند

  • عایق حرارت کتری برقی

آیا تا به حال هنگام درست کردن چایی با کتری روی اجاق گاز دستتان سوخته؟ اگر برایتان این اتفاق افتاده باشد حتما می دانید که چقدر مهم است که دسته کتری عایق گرما باشد و گرما را انتقال ندهد.

  • کم صدا بودن کتری برقی

هر چند که صدای ایجاد شده به وسیله کتری های برقی هنگام جوش آوردن آب بسیار زیاد نیست ولی باز ممکن است بسته به مارک و مدل مورد نظر صدای های ایجاد شده متفاوت باشد شما همیشه مدلی را انتخاب کنید که صدای کمی داشته باشد و موقع به جوش آوردن آب صدایش به هیچ وجه آزار دهنده نباشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی