لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

اسپرسوساز

اسپرسوسازها انواع مختلفی دارند و در برندها، اندازه‌ ها و با کارایی مختلف تولید می‌ شوند. درست کردن یک فنجان قهوه با این دستگاه ساده است؟ نکته ‌ای که دستگاه اسپرسوساز را از مدل‌های مشابه خودش متمایز می‌کند، راحتی کار کردن با آن است. هر چه بیشتر اتوماتیک باشد، کار کردن با آن ساده‌تر است.

دستگاه های اسپرسوساز

دستگاه های اسپرسوساز به دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم بندی می شوند. تفاوت آن ها در میزان دستی بودن کارکرد دستگاه می باشد. هر دوی آن ها به منظور اطمینان از نتایج مطلوب و دوام طولانی دستگاه، به نگهداری اصولی و تمیز کاری نیاز دارند. در مطلب زیر تفاوت میان دو نوع دستگاه اسپرسوساز را بررسی می کنیم:

اسپرسوساز اتوماتیک

استفاده ی آسانی دارد. شما فقط باید مقدار قهوه و آب را اندازه گیری کنید و هر کدام را در مخزن خود قرار دهید و دانه های قهوه را به آرامی فشار دهید و دکمه شروع را بزنید. یک تایمر داخلی وجود دارد که عصاره گیری را ظرف مدت 30-25 ثانیه متوقف می کند و سپس یک اسپرسوی با کیفیت منتظر شماست

نیمه اتوماتیک

برای کسی که به دنبال چالش است، کارکرد دستی دستگاه نیمه اتوماتیک مناسبتر است. این دستگاه ها عملکرد کمتری برای شما انجام می دهند و به شما اجازه می دهند که نکات بیشتری را در مورد تهیه اسپرسو یاد بگیرید. شما همان مراحل اسپرسوز اتوماتیک را انجام می دهید، اما باید میزان شات اسپرسو را کنترل کنید.

این بزرگترین تفاوت میان مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد. اسپرسوها نسبت به قهوه ی فیلتری غلیظ تر هستند و میزان کافئین بیشتری دارند. آنها همچنین دارای لایه هایی هستند که به قلب (قسمت پایه)، بدنه (بخش میانی) و خامه شناخته می شوند.

از مواردی که در خرید اسپرسوسازها باید به آن توجه نمود، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

توان و فشار اسپرسوساز

مقاومت و جنس بدنه اسپرسوساز

پرتافیلتر (دسته گروپ اسپرسوساز)

سبد پرتافیلتر

اسپرسوساز چند کاره

سیستم شست و شوی خودکار

سیستم قطع خودکار

قابلیت تنظیم برنامه‌ های متفاوت

آسیاب قهوه داخلی

فیلتر آب

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله محصولات نوشیدنی ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع محصولات نوشیدنی ساز می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی