لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

منظور از اسپرسو نوع خاصی از دم آوری قهوه است که طی آن آب خیلی داغ و تحت فشار و قهوه نرم آسیاب شده به یک نوشیدنی لذیذ و خوش طعم و عطر تبدیل می‌ شود.

اسپرسوسازهای خانگی معمولا به دو دسته اسپرسوساز برقی و دستی تقسیم می ‌شوند. اسپرسوسازهای دستی همان موکوپاد یا اسپرسوسازهای رو گازی هستند.

اسپرسوسازهای برقی از برندهای مختلف با عملکرد یکسان در اختیار خریداران قرار دارد. اسپرسوسازهای برقی ممکن است تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک باشند.

ملاک های خرید بهترین اسپرسوساز خانگی

  • توان دستگاه اسپرسوساز

کیفیت اسپرسو و گرمای آن تا حدود زیادی به توان دستگاهی که خریداری می‌ کنید بستگی دارد. منظور از توان اسپرسوساز خانگی قدرت دستگاه است که برای تهیه یک فنجان اسپرسو صرف می ‌شود. بنابراین بهتر است در زمان خرید دستگاه اسپرسوساز به توان دستگاه و پمپ آن دقت داشته باشید. قدرت پمپ در تولید بخار آب و آب جوش تأثیرگذار است.

  • عملکرد دستگاه اسپرسوساز

یکی دیگر از عواملی که در خرید اسپرسوساز برقی باید به آن دقت کنید عملکرد دستگاه است. برخی از دستگاه‌ های اسپرسوساز خانگی علاوه بر قهوه اسپرسو امکان تولید انواع دیگر قهوه از جمله قهوه فرانسه را نیز دارند. بنابراین بستگی به شما دارد که بخواهید یک دستگاه همه کاره خریداری کنید و یا فقط به دنبال نوشیدن نوع خاصی از قهوه هستید.

  • پرتافیلتر اسپرسوساز

این بخش ارتباط مستقیم با عمر دستگاه اسپرسوساز خانگی شما دارد. وزن پرتافیلتر و قسمت‌ های پلاستیکی و استیل دستگاه در این مسئله نقش مستقیم دارند.  در واقع پرتافیلتر نشان دهده کیفیت یک اسپرسوساز خانگی است. این قطعه می ‌تواند عملکرد دستگاه را نیز تحت تأثیر قرار دهد. در واقع با ایجاد تغییراتی در فیلترها شما می ‌توانید از کپسول یا پد قهوه نیز به جای پودر آن استفاده کنید. سبد پرتافیلتر در دو نوع فشرده و غیر فشرده تولید می ‌شود. سبد پرتافیلتر در اسپرسوسازهای خانگی غالبا از نوع فشرده است.

  • جنس بدنه دستگاه اسپرسوساز

جنس بدنه دستگاه اسپرسوساز هم در بهداشت این دستگاه موثر است و هم کیفیت و طول عمر دستگاه به آن بستگی دارد. هرچه کیفیت متریال به کار رفته در بدنه اسپرسوساز بهتر باشد عمر دستگاه نیز بیشتر خواهد بود.

  • جنس فیلترها در دستگاه‌ های قهوه ساز خانگی

یکی دیگر از موارد تأثیر گذار در انتخاب دستگاه قهوه ساز خانگی جنس فیلتر است. فیلترهایی که به سرعت زنگ می‌ زنند و خراب می ‌شوند انتخاب مناسبی برای خرید نیستند. زنگ زدگی یاعدم کیفیت فیلترها تأثیر مستقیم روی طعم قهوه شما خواهد داشت.

  • صدا و لرزش دستگاه

در زمان خرید دستگاه اسپرسوساز باید به میزان صدا و لرزش آن توجه داشته باشید. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب حتما از فروشنده در این رابطه اطلاعات کامل را دریافت کنید.

  • انعطاف‌ پذیری دستگاه

یک اسپرسوساز خانگی مناسب، باید دارای قابلیت‌ ها و برنامه ‌های متعددی برای تنظیم نحوه عملکرد دستگاه باشد. در واقع باید بتوانید به راحتی با آن کار کنید و برنامه‌ های مختلف آن را اجرا نمایید. هر اسپرسوسازی که تهیه کنید می ‌توانید با مطالعه دفترچه راهنمای آن و چند بار آزمون و خطا، عملکرد دستگاه را یاد بگیرید.

  • قابلیت‌ های دستگاه اسپرسوساز

در زمان انتخاب و خرید اسپرسوساز باید به قابلیت ‌های دستگاه توجه داشته باشید. برخی از دستگاه‌ ها دارای قابلیت ‌های بسیاری هستند و برخی دیگر عملکرد محدودی دارند. مثلا در مدل‌ های پیشرفته سیستم شستشوی خودکار می ‌تواند کار شما را برای تمیز کردن تمامی قطعات بسیار راحت سازد. یا در دستگاه‌ هایی که دارای سیستم قطع خودکار هستند 15 دقیقه پس ازعدم استفاده از دستگاه برای حفظ ایمنی دستگاه به صورت خودکار خاموش می ‌شود که این مسئله در صرفه جویی در مصرف برق نیز تأثیرگذار است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع قهوه ساز و اسپرسوساز و ... را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای انتخاب دستگاه قهوه ساز، بهتر است مدل های مختلف آن را در سایت مجموعه فروشگاهی انتخاب سنتر مقایسه کنید و سپس با مناسب ترین قیمت از ما خریداری کنید. انتخاب سنتر با سال‌ ها تجربه و پنج فروشگاه حضوری در قلب بازار لوازم خانگی تهران، هر روز ارزان ترین قیمت انواع لوازم خانگی را به کاربران ارائه می ‌دهد. علاوه بر این شما می ‌توانید با خرید از انتخاب سنتر از خدماتی چون ارسال رایگان درب منزل، پرداخت در محل، دریافت گارانتی معتبر شرکتی بهره‌ مند شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی