لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

خرید اسپرسوساز

در این مقاله سعی بر این داشتیم به موارد مهم هنگام خرید یک اسپرسوساز اشاره کنیم تا به شما در انتخاب یک وسیله مناسب و با کیفیت کمک کنیم.

  • توان دستگاه

به اولین و مهم ترین موردی که باید هنگام خرید اسپرسوساز دقت کنید توان دستگاه است هر چه میزان توان دستگاه شما بالاتر باشد قهوه شما سریع تر و با کیفیت تر آماده می شود.

  • کاربری دستگاه

در هنگام خرید به کاربری اسپرسوساز توجه کنید اگر شما علاقه به تهیه سایر نوشیدنی ها در کنار قهوه را دارید باید دستگاهی را خریداری کنید که قابلیت تهیه انواع نوشیدنی ها از قبیل کافه لاته ، موکا ، کاپوچینو و ... را داشته باشد.

  • فیلتر آب

یکی دیگر از ویژگی های یک اسپرسوساز خوب دارا بودن یک فیلتر آب با کیفیت است این فیلتر تاثیر زیادی در طعم قهوه دارد پس با داشتن یک فیلتر با کیفیت خیالتان از مزه نوشیدنی که آماده می کنید راحت است پس سعی کنید در هنگام خرید اسپرسوسازی را انتخاب کنید که جنس فیلتر آن از استیل ضد زنگ باشد این ویژگی از زنگ زدگی جلوگیری کرده و در نتیجه باعث تغییر طعم قهوه شما نمی شود.

  • جنس بدنه 

جنس بدنه دستگاه تاثیر زیادی در عمر دستگاه شما دارد پس اسپرسوسازی را انتخاب کنید که دارای جنس بدنه با کیفیت و مقاوم باشد معمولا جنس بدنه دستگاه های اسپرسوساز از پلاستیک فشرده ABS و استیل ساخته شده است.

  • آسیاب کنق

اگر علاقه دارید که همان لحظه قهوه خود را آسیاب کنید و از پودر قهوه تازه خود استفاده کنید و یک نوشیدنی تازه و با کیفیت را آماده کنید در هنگام خرید اسپرسوسازی را انتخاب کنید که دارای قابلیت آسیاب کن نیز باشد این ویژگی باعث صرفه جویی در هزینه شما نیز می شود و دیگر نیاز به خریداری جداگانه آسیاب کن نخواهد بود.

  • سیستم گرم نگهدارنده

از دیگر قابلیت های مهم یک دستگاه اسپرسوساز که در هنگام خرید می توانید به آن توجه کنید دارا بودن سیستم گرم نگهدارنده فنجان قهوه است این ویژگی از سرد شدن نوشیدنی شما جلوگیری می کند و شما همیشه می توانید یک فنجان نوشیدنی گرم را نوش جان کنید.

از دیگر مواردی که در هنگام خرید اسپرسوساز به آن توجه کنید عبارتند از : سینی چکه گیر ، سیستم خاموشی خودکار ، سیستم شست شوی خودکار ، قابلیت تنظیم میزان بخار ، نشانگر میزان آب ، حالت آماده به کار ، قابلیت تولید کف شیر و … می باشد که شما می توانید در هنگام خرید به آن ها توجه کنید تا یک دستگاه مناسب را خریداری کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی