لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

خرید خردکن

خردکن وسیله ای بسیار کاربردی برای افرادی است که دوست دارند در زمانی که به آشپزی اختصاص می دهند، صرفه جویی کنند. امروزه بسیاری از افراد در هنگام آشپزی زمان زیادی را برای خرد کردن مواد اختصاص نمی دهند و سعی می کنند با استفاده از دستگاه خرد کن به آشپزی خود سرعت بیشتری بدهند. شما می توانید با جایگزین کردن خردکن به جای چاقو در آشپزخانه خود، آشپزی سریع تر و منظم تری داشته باشید.

خردکن ها از جمله لوازمی هستند که هم کار شما را راحت تر می کنند، هم اینکه مواد غذایی خرد شده با خردکن بسیار یک اندازه تر و زیباتر از مواد غذایی خرد شده با چاقو می باشند.

  • توان و قدرت موتور خردکن

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در راهنمای خرید خردکن باید حتما به آن توجه ویژه ای داشته باشید، توان و قدرت موتور دستگاه است. به طور کلی میان سرعت و قدرت موتور خردکن رابطه مستقیمی وجود دارد و هر چقدر موتور توان بالاتری داشته باشد، سرعت عملکرد دستگاه بیشتر خواهد بود. به طور کلی خردکن ها دارای توان مصرفی موتور بین 150 تا 1000 وات هستند. بهتر است خردکنی را خریداری کنید که از توان مناسب و قابلیت تنظیم سرعت دستگاه برخوردار باشد.

  • ابعاد و ظرفیت خردکن

از دیگر مواردی که در زمان تهیه خردکن باید به آن توجه نمایید، ابعاد و اندازه دستگاه می باشد. پیش از امتخاب خردکن ابتدا باید محلی که برای قرارگیری دستگاه خود انتخاب کرده اید را مدنظر داشته باشید. در صورتی که فضای آشپزخانه شما بزرگ شود، می توانید دستگاهی با ابعاد بزرگتر خریداری کنید. همچنین برای انتخاب ظرفیت دستگاه لازم است تعداد اعضای خانواده خود را در نظر بگیرید. اگر برای آشپزی حرفه ای از این محصول استفاده می کنید، بهتر است خردکنی با ظرفیت بالا خریداری نمایید.

  • جنس ظرف خردکن

برای خرید بهترین خردکن لازم است جنس به کار رفته در ساخت ظرف خردکن را مدنظر داشته باشید. معمولا ظرف خردکن ها از حنس فلزی، شیشه ای و پلاستیکی می باشد. از آنجایی که در ظرف شیشه ای و پیرکس، امکان مشاهده مواد داخل دستگاه وجود دارد، توصیه می شود ظرف شیشه ای خریداری کنید. البته باید دقت داشته باشید که ظرف شیشه ای می تواند وزن سنگینی داشته و دچار شکستگی شود. ظروف پلاستیکی سبک بوده و احتمال شکستن آنها کمتر است، اما ممکن است دارای مواد مضر یا شیمیایی باشند.

  • قابلیت جداسازی و شستشوی قطعات خردکن

به هنگام انتخاب خردکن مناسب برای خود حتما دقت داشته باشید که قطعات دستگاه از قابلیت شستشو و جداسازی برخوردار باشند. از آنجایی که قطعات خردکن همواره در برخورد با مواد غذایی مختلفی هستند، ممکن است کثیف شده و نیاز به شستشو داشته باشند. از این رو حتما توجه داشته باشید که اجزای خردکن قابلیت جدا شدن داشته و بتوان آنها را مورد شستشو قرار داده و یا درون ماشین ظرفشویی گذاشت.

  • جنس تیغه خردکن

دیگر مسئله مهم در زمان خرید خردکن، جنس تیغه های دستگاه است که می تواند در عملکرد دستگاه تاثیر زیادی داشته باشد. از آنجایی که خردکن ها در مجاورت رطوبت زیادی قرار می گیرند، زنگ زدگی تیغه ها ارزش غذایی مواد داخل آن را پایین می آورد. از این رو در انتخاب خردکن حتما تاکید داشته باشید که تیغه های خردکن حتما از جنس استیل ضد زنگ باشند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله محصولات پخت و پز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع محصولات پخت و پز می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

  • ۰۱/۱۲/۲۷
  • farnaz taghizadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی