لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

خرید لوازم خونه

بدون شک رشد تکنولوژی و تولید لوازم خانگی های جدید و متنوع، زندگی های امروزی را با تحولی عظیم و شگفت همراه کرده است. تحولی که نه تنها منجر به افزایش سطح رفاه و آسایش آن ها شده است، بلکه شکل و شیوه جدیدی به زندگی روزمره افراد بخشیده است. در مقاله چرایی تمایل بیش از اندازه شما عزیزان برای خرید لوازم خانگی آنلاین بیشتر در رابطه با پیش خرید لوازم خانگی و نمایندگی فروش لوازم خانگی می خوانیم.

انتخاب ‌سنتر، نماینده رسمی برندهای صاحب ‌نامی نظیر دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست می باشد که ضمن تضمین اصالت تمام کالاها، این اطمینان را ایجاد کرده است که محصولات اصل و اورجینال بهترین برندهای لوازم خانگی را با قیمتی مناسب و رقابتی به دست مشتریان می ‌رساند. با فعال شدن درگاه فروش آنلاین انتخاب ‌سنتر، شرایط خرید آسان در هر موقعیت مکانی و در هر شرایط زمانی برای همگان امکان ‌پذیر شده و تیم پشتیبانی ما در تمام مراحل خرید، همراه شما هستند. یکی از مزایای خرید از انتخاب سنتر این است که تمام لوازم خانگی مورد نیاز مشتریان گرامی با نازل ‌ترین قیمت بازار، همراه با ضمانت ‌نامه رسمی تمام برندهای معتبر در فروشگاه آنلاین انتخاب ‌سنتر عرضه می‌ شود.

در ماه های اخیر به خاطر افزایش ناگهانی قیمت ‌ها و کم شدن قدرت خرید، مردم خرید بعضی از لوازم ضروری شان را به تعویق میندازند. از طرفی، پس انداز کردن هم در این شرایط چندان منطقی به نظر نمی آید. به همین دلیل انتخاب سنتر برای اولین بار در ایران طرح ویژه پیش فروش لوازم خانگی را برای مشتریانش فراهم کرده تا بتوانند کالاهای مورد نیازشان را با قیمتی کمتر از قیمت روز بازار خریداری کنند. در طرح پیش خرید لوازم خانگی در انتخاب سنتر، زمان تحویل کالا بین 20 تا 60 روز کاری می باشد. معمولا مشتریانی که کالایی را پیش خرید می کنند، دغدغه‌ شان اصالت کالا و تحویل به موقع سفارش است. مهم ترین مزیت طرح پیش خرید لوازم خانگی آنلاین در انتخاب سنتر این است که که شما محصول را امروز به قیمتی پایین ‌تر از قیمت روز بازار خریداری می کنید و نهایتا تا 2 ماه بعد تحویل می ‌گیرید. بنابراین اگه تو این دو ماه هر افزایش قیمتی اتفاق بیفته، شما ضرر نمی کنید. امتیاز دیگه این طرح اینه که همه کالاهایی که قابلیت پیش فروش دارن ارسالشون به کل ایران رایگانه. مزیت دیگه این طرح اینه که امکان پیش خرید کردن کالاهای ناموجودی که شامل این طرح هستن هم وجود داره. این یه امکان فوق العاده برای کساییه که به دنبال یه مدل خاص هستن که تو بازار موجود نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی