لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر با ویترینی کامل از همه برندهای لوازم خانگی و 5 شعبه فروشگاهی در  قلب بازار لوازم خانگی تهران، تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان انجام می دهد. مشتریان محترم ساکن تهران می توانند در صورت تمایل از نزدیک کالاهای مورد نظرشان را مشاهده کنند و از مشاوره خرید تیم حرفه ای فروش انتخاب سنتر بهره ببرند.  در مقاله می دونستی اگه انتخاب سنتری شی بردی! در رابطه با شرایط خرید لوازم خانگی آنلاین انتخاب سنتر توضیحات لازم را داده ایم.

چرا باید از انتخاب سنتر خرید کنیم؟

قیمت پایین تر از قیمت روز بازار

ارسال رایگان محصولات پیش خرید

نگهداری محصول خریداری شده توسط شما

پیش خرید کردن کالاهای ناموجود در سایت انتخاب سنتر

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی انتخاب سنتر در طرح پیش خرید لوازم خانگی آنلاین یک پیشنهاد خارق العاده را برای کسانی که در حال خرید جهیزیه و محصولات بزرگ برقی هستند و دغدغه جا و مکان برای قرار گیری محصولاتشان دارند را فراهم نموده، که بدین صورت است که شما محصول را امروز به قیمتی پایین ‌تر از قیمت روز بازار خریداری می کنید و نهایتا تا دو ماه بعد تحویل می گیرید. بنابر این اگر در این دو ماه هر افزایش قیمتی در محصول خریداری شده توسط شما از سایت انتخاب سنتر اتفاق بیفتد، شما متضرر نمی شوید. فروشگاه تخصصی لوازم خانگی انتخاب سنتر سعی بر این داشته که در طرح پیش خرید لوازم خانگی آنلاین، زمان تحویل محصولات انتخابی شما را بین 20 تا 60 روز کاری قرار دهد مزیت دیگر طرح پیش خرید لوازم خانگی برای شما این است که ارسال محصولات خریداری شده شما، به کل ایران رایگان است و همین طور امکان پیش خرید کردن کالاهای ناموجودی که شامل طرح پیش خرید لوازم خانگی هستند هم وجود دارد. این یک امکان فوق العاده برای کسانی است که به دنبال یک مدل خاص هستند که تو سایت ناموجود است.

تیم تخصصی مشاوره ما در انتخاب سنتر از ساعت 9 صبح تا 12 شب پاسخگوی سوالات مشتریان هستند و در تلاشند که تا بهترین تجربه خرید اینترنتی را برای شما فراهم کنند. انتخاب سنتر دارای مجوز رسمی از اتحادیه لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری می باشد. لازم به ذکر است که فروشگاه انتخاب سنتر، نماینده رسمی گروه صنعتی انتخاب در برندهای دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست نیز می باشد. شما می‌ توانید صحت این موضوع را از طریق سایت ‌های دوو و اسنوا از قسمت نمایندگی‌ ها بررسی و مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی