لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

کولر آبی سپهر الکتریک یکی از انواع کولر آبی است که زیر مجموعه ای سیستم و تجهیزات تهویه مطبوع ساختمانی دسته بندی می شود. نحوه ی عملکرد این کولر آبی به این صورت است که از طریق تبخیر آب هوا را خنک می کند. کولرهای آبی سپهر الکتریک در شرایط آب و هوایی گرم و خشک به خوبی کار می کند و باعث می شود، رطوبت به هوای محیط می شود که در شهرها و استان هایی با آب و هوای خشک بسیار کاربرد دارد. سپهر الکتریک به تولید انواع کولر آبی پوشالی، کولر سلولزی، کولر آبی پرتابل، کولر بالازن و کولر آبی آکسیال می پردازد. تفاوت عمده در کولرها با پدهای پوشالی و سلولزی این است که در کولرهای سلولزی به دلیل داشتن پدهای منظم حداقل تا 30 درصد میزان خنکی دستگاه بیشتر می باشد. کولرهای آبی سپهر الکتریک دارای پروانه نشان استاندارد ایران بوده و تمامی قسمت های فلزی این دستگاه ها دارای ورق گالوانیزه با ضخامت بالا و مقاومت خوب می باشد. کولر آبی پوشالی سپهر الکتریک در توان ‌های 5 ،7 و 12 هزار موجود است و کولر سلولزی این برند قابلیت کارکرد با دمای 48 درجه را داراست. جنس بدنه کولر سپهر الکتریک در قسمت‌ های فلزی از ورق گالوانیزه با پوشش 19 میکرون روی ساخته شده است. سیستم آبرسانی پمپ‌ ها در این کولر به گونه ‌ای طراحی شده که تمامی آب خروجی پمپ را بر روی پوشال پخش می‌ کند که باعث افزایش راندمان خنک‌ کنندگی می ‌شود. یکی از ویژگی ‌هایی که برخی از مدل‌ های کولر آبی سپهر الکتریک دارد این است که دارای کلید محافظ جان می ‌باشند.

مشخصات فنی کولر آبی سپهر الکتریک

  • دارای بدنه و قسمت های فلزی از جنس ورق گالوانیزه
  • مجهز به موتور دو دور قدرتمند
  • دارای پروانه یکپارچه با بالانس بالا
  • مناسب برای مناطق گرم و خشک در تابستان
  • پوشش رنگ الکترواستناتیک مقاوم در برابر اشعه UV
  • مجهز به کنترل ترموستاتیک و کنترل ایمنی

یکی از مهم ترین ویژگی های کولر آبی سپهر الکتریک داشتن برچسب استاندارد ایران است. این نماد نشان از کیفیت قطعات و ساخت محصول می باشد. با توجه به اینکه این دستگاه در مدل های مختلفی از جمله سلولزی، پرتابل و اکسیال تولید می شود که هر کدام از آن ها برحسب کارایشان از نظر نوع دریچه به انواع بالازن، پایین زن، بغل زن تقسیم بندی می شود.

مزیت دیگر دیگر کولر سپهر الکتریک کم مصرف بودن آن است و با مصرف انرژی نوع A  در بازار به فروش می رسد و توانسته سهم قابل قبولی را از بازار به خود اختصاص دهد. ار این رو شرکت سپهر الکتریک روزانه 3000  دستگاه کولر آبی را تولید و روانه بازار می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله کولر آبی سپهر الکتریک را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی