لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

جنس بدنه : کولر آبی که که خریداری می کنید باید از جنس مقاوم باشد چون در بیرون قرار داده می شوند. چون ممکن است براثر تابش نور خورشید یا بارش باران و… زود آسیب ببیند پس به همین علت بیشتر از ورق گالوانیزه ساخته می شوند، زیرا بهترین جنس هستنند.

انتخاب براساس اقلیم آب و هوایی : کولر آبی ها در بیشتر شهرها قابل استفاده است که تنها در قسمت های گرم و مرطوب مناسب نمی باشند چون باعث ایجاد رطوبت در محل کار یا منزل شما می شوند.

کولر آبی سلولزی یا پوشالی : باید در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که مدل سلولزی خریداری کنید یا پوشالی که بستگی به خود شما دارد قیمت مدل های سلولزی گرانتر از پوشالی هستنند که بخاطر کم مصرف بودن در آب و برق است که این نکته بسیار مهم در مدل های سلولزی است.

اندازه : حتما این را در نظر داشته باشید قبل خرید کولر آبی به بزرگی و کوچکی فضا توجه داشته باشید تا بعدها دچار مشکل کم جایی نشوید.

برچسب انرژی : با پیشرفت علم تا به امروز مصرف انرژی در قسمت A باشد بهترین است.


کولر آبی آبسال از جمله بهترین برندهای کولر آبی در بازار ایران است که در مدل های مختلف کولر آبی معمولی، کولر آبی کم مصرف، مینی کولر آبی و کولر آبی پرتابل با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه می شود. کولر آبی آبسال کم مصرف، با کاهش تقریبی 60 درصدی مصرف انرژی و برچسب انرژی  A، با دریافت گواهی از سازمان بهره وری انرژی تولید شده است.کولر های آبی آبسال در انواع و ظرفیت های هوادهی مختلف تولید و عرضه می‌گردد، مهم است که در زمان انتخاب و خرید کولر آبی مناسب، متراژ و ابعاد محیط خود را در نظر داشته باشید. قیمت کولر آبی های آبسال بر اساس نوع ظرفیت هوادهی متفاوت است. جهت انتخاب و خرید آسان کولر آبی آبسال، ابتدا باید ظرفیت مورد نیاز را تعیین کنید.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله کولر آبی آبسال را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی