لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

بررسی خردکن برقی

خردکن برقی به سادگی وسیله ای است که دارای تیغه ای از جنس استنلس استیل در داخل کاسه یا ظرفی است که با فشار یک دکمه با کمک برق مواد غذایی مد نظر شما را خرد می کند. خرد کن برقی ساده فقط یک تیغه خواهند داشت، در حالی که بقیه دارای یک تیغه قابل تعویض چند منظوره متناسب با نیاز شما خواهند بود. استفاده از خردکن برقی باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود و به شما این امکان را می دهد که گوجه فرنگی را بدون له کردن برش دهید یا پیاز را بدون چشمان اشک ریز خرد کنید. این دستگاه به یک ابزار آشپزخانه ضروری در آشپزخانه مدرن امروزی تبدیل شده است.

توان موتور خرد کن را یا از روی کاتالوگ یا بر روی بدنه دستگاه می توان مشاهده کرد. در مورد سرعت محصول هم، برخی از خردکن ‌ها یک یا چند سرعته هستند که بر حسب نیاز می توان سرعت دستگاه را تنظیم کرد. بنابراین در زمان خرید به این مورد که دستگاه خردکن دارای چند وضعیت سرعت است، دقت کنید. چرا که هر چقدر دستگاه سرعت بالاتری داشته باشد در زمان و انرژی صرفه جویی خواهد شد. جنس ظرف یا مخزن خردکن ها می تواند از شیشه یا پلاستیک شفاف باشد. ظروف از جنس شیشه عمر طولانی تری دارند اما در مقابل وزن دستگاه را بالا می برند. جنس شیشه ای دارای سلامت بالایی می باشد و بر مواد تاثیر بدی نمی گذارد. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله خردکن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی