لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در بلاگ می توانید محصولات بیشتری در خصوص لوازم خانگی بخوانید. سرخ کن ها دسته ای از لوازم برقی آشپزخانه هستند که کاربرد زیادی در آشپزخانه داشته و به طور مداوم از آن استفاده می شود. طرز کار این سرخ کن ها برگرفته از فرهای کانوکشن بوده است. بدین معنی که در این مدل ها از جریان هم رفتی برای انتقال گرما به مواد غذایی استفاده شده است. با وجود المنت های پر قدرت، هوای داخلی بسیار داغ شده و سرخ شدن در زمان کمتری به وقوع می پیوندد. به عبارت دیگر به جای روغن، در هوای داغ برشته می شوند. گرفتن نام هوا پز به سبب این ویژگی آن ها اطلاق شده است. حتی بعضی مدل های پیشرفته را با قابلیت برخورداری از فن نیز ساخته اند که باعث توزیع یکنواخت و بهتر حرارت می شود.

 سرخ کن های بدون روغن بر خلاف نمونه های معمولی، غذا را در روغن زیاد سرخ نمی کنند و این در صورتی است که پایان کاری تقریبا به همان کیفیت برای شما فراهم می کنند. در هر دو مدل سرخ کن، آب سطحی مواد غذایی گرفته شده و در نتیجه واکنش میلارد اتفاق می افتد. بدین صورت که در این واکنش، سطح خارجی مواد غذایی به دلیل تجزیه پروتئین ها و قند ها، ترد و برشته شده در حالی که هم چنان بافت نرم و لذیذی دارند. سبد این سرخ کن ها نیز مانند مدل های عادی دارای سوراخ های ریز و درشتی است که نه برای روغن بلکه برای عبور جریان و رفت و آمد هوای داغ قرار داده شده اند. این سرخ کن ها نه تنها سرعت آشپزی را بسیار بالا می برند بلکه شستشوی راحت تری نیز دارند. این در صورتی است که در سرخ کن های معمولی، قطره های روغن به اطراف و بدنه دستگاه پاشیده می شود و تمیز کردن آن ها نیازمند زمان و انرژی زیادی است. در حالی که بدنه سرخ کن های بدون روغن در حین استفاده هم چنان خنک است و لازم نیست منتظر بمانید تا سرد شوند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله سرخ کن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

  • ۰۱/۰۴/۲۱
  • farnaz taghizadeh

سرخ کن

سرخکن

شهر لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی