لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در رز بلاگ می توانید محصولات بیشتری در خصوص لوازم خانگی بخوانید. انواع و مدل ‌های مختلفی از سرخ‌کن ‌ها با توجه به ظرفیت، نحوه کارکرد، سایز و ابعاد، دستگاه نمایش مربوط به وضعیت و سایر امکانات و لوازم جانبی در بازار وجود دارد، بنابراین کاربر بایستی با توجه به نیازهای خود و همچنین در نظرگیری عواملی همچون میزان گنجایش، توان و قدرت مصرفی مناسب، نوع تنظیمات از لحاظ دستی و یا دیجیتالی بودن(صفحه نمایش) و آپشن‌ها و لوازم جانبی موجود در دستگاه سرخ کن بدون روغن از قبیل گریل، سبد دو قلو، کفگیر و موارد دیگر نسبت به انتخاب و خرید این مدل از لوازم خانگی اقدام نمایند.

سرخ کن بدون روغن ( هواپز )

در این نوع از سرخ‌کن‌ ها از جریان همرفتی به منظور انتقال گرما به غذا استفاده می‌شود. وجود المنت حرارتی با قدرت فوق‌العاده در زمینه‌ی گرم‌کردن هوای داخل سرخ‌کن نقش مهمی ایفا می‌کند. همچنین به کارگیری فن در این دستگاه به منظور انتقال هر چه بهتر گرما به غذا و کاهش قابل توجه در مدت زمان پخت صورت گرفته‌است. استفاده از هوای داغ به جای روغن فراوان در زمان سرخ‌کردن مواد غذایی دلیل کاربرد نام هواپز برای این مدل از لوازم خانگی می‌باشد. چنین دستگاه‌هایی برای آماده‌سازی غذا تنها به یک قاشق غذاخوری روغن و یا حتی کمتر نیاز دارند. از مزایای سرخ کن بدون روغن (هواپز) می توان به چند کاره بودن، تغییر در سرعت فرآیند آشپزی، کاربرد و شستشوی آسان و کاهش مصرف انرژی می توان اشاره نمود.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله سرخ کن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۱)

  • سرخ کن بدون روغن
  • داشتن یک سرخ کن بدون روغن خوب و با کیفیت می تواند آشپزی شما را متفاوت کند، بنابراین انتخاب سرخ کن را به دقت انجام دهید و نیاز خود را در نظر بگیرید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی