لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در ثامن بلاگ می توانید محصولات بیشتری در خصوص لوازم خانگی بخوانید. سرخ کردن مواد غذایی فرآیند زمان بری است اما استفاده از سرخ کن ‌ها یکی از بهترین راه حل ‌ها برای این مشکل است. چرا که با استفاده از سرخ کن‌ ها در مدت زمان کوتاه ‌تر و بدون ریخت و پاش و ایجاد کثیفی می ‌توان انواع مواد غذایی را به خوبی و به صورت کاملا یکدست سرخ کرد. از این رو وجود یک سرخ کن در آشپزخانه‌ ها یکی از عوامل کمک کننده در کوتاه تر شدن روند آشپزی به حساب می‌ آید.

سرخ کن های بدون روغن با قابلیت انتقال گرما به غذا و همان جریان همرفتی که در فرهای فن دار وجود دارد اقدام به پختن غذا می نمایند. هوای داغ جریان یافته در این دستگاه روی پخت سریع غذا تاثیر گذاشته و باعث می‌ شود تا غذا در زمان بسیار کوتاهی پخته شود. این سرخ کن ها نیز دارای سبدهای سوراخ داری هستند تا جریان هوای گرم بتواند از تمام قسمت‌ های غذای شما عبور کرده و هر چه سریعتر باعث پختن آن شود. به دلیل استفاده از جریان هوا برای پختن غذا در این سرخکن ها به آن ها هواپز نیز گفته می شود. اصلی ترین قطعه این هواپزها المنت های حرارتی هستند که با قدرت زیاد گرما را به غذا می رسانند.

تنوع زیاد سرخ کن بدون روغن در بازار انتخاب را سخت می‌کند در ادامه نکاتی که پیش از خرید سرخ کن باید بده آن توجه نمود را بازگو می کنیم.

  • گنجایش

سرخ کن بدون روغن را به می توان به سه سایز تقسیم کرد:

 سایز کوچک با گنجایش حدود 1 تا 2 لیتر

 سایز متوسط با گنجایش حدود 1٫8 تا 2٫5 لیتر

 سایز بزرگ با گنجایش حدود 5 لیتر یا بیشتر

  • توان مصرفی

هرچه توان مصرفی سرخ‌ کن بالاتر باشد سریع ‌تر داغ می ‌شود. وقتی روغن اضافه می‌ کنیم، دمای روغن بعد از اضافه ‌کردن مواد غذایی، خصوصا غذاهای یخ‌ زده، پایین می ‌آید. اما اگر توان مصرفی دستگاه بالا باشد، افزایش مجدد دمای روغن زمان زیادی نمی ‌برد. توان مصرفی اغلب هواپزها بین 800 تا 1500 وات است. هواپزهای 1800 واتی و با توان مصرفی بالاتر هم داریم.

  • تنظیمات

تنظیمات سرخ کن بدون روغن می ‌تواند دستی یا دیجیتال باشد. مدل‌ های دستی در تنظیم دما و مدت ‌زمان پخت به ‌اندازه مدل ‌های دیجیتال دقیق نیستند. اما مدل ‌های دیجیتال دما و زمان را دقیق نشان می ‌دهند و در بعضی از مدل ‌ها برنامه پخت هم دارند.

  • آپشن ‌های جانبی

سرخ‌ کن‌ های با سبد دوقلو هم داریم که برای پخت همزمان دو غذای مختلف کاربرد دارند. ضمن این که بعضی از سرخ ‌کن‌ های بدون روغن علاوه‌ بر سرخ‌ کردن به‌ روش هواپز از آپشن گریل هم برخور دارند که برای پخت گوشت و ماهی به‌ کار می‌ آید. کفگیر همزن آپشن جانبی دیگری است که می ‌تواند آشپزی با هواپزها را آسان ‌تر کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله سرخ کن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با فروشگاه انتخاب سنتر می توانید یوتیوب انتخاب سنتر را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی