لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در ثامن بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. خرد کن‌ها یک موتور بسیار قدرتمند دارند که به کمک ابزار آلات جانبی قادر به انجام چند عملکرد اساسی از جمله خرد کردن مواد خوراکی هستند. موتور قدرتمند می‌تواند تکه‌های مواد خوراکی را به اشکال مختلف برش بزند و خرد کند. تیغه‌هایی که برای این وسیله مورد استفاده قرار می ‌گیرند در سایز بندی و اشکال مختلف هستند تا بتوانند انواع بافت مواد خوراکی را به حالت‌های مختلف خرد کنند.

اجزای اصلی در تمام مدل‌های مختلف خرد کن یکسان است.

موتور

برخی مدل‌ ها دارای موتور‌های قوی تر و برخی دیگر موتورهایی با قدرت متوسط دارند. معمولا موتور دستگاه خرد کن در پایه و بدنه اصلی آن قرار می ‌گیرد. در واقع سنگین ترین بخش دستگاه مربوط به موتور می ‌باشد. در زیر بدنه اصلی که موتور داخل آن تعبیه شده است ضربه گیرهایی قرار می ‌گیرد که مانع حرکت و جابه جایی پایه روی پیشخوان می ‌شود. این ضربه گیرها که معمولا از جنس پلاستیک هستند در سالم ماندن و افزایش عمر مفید موتور خردکن بسیار نقش دارند. جنس بدنه اصلی که بر روی موتور به حالت یک لایه محافظ قرار گرفته نیز متفاوت است. بدنه‌ ها می ‌توانند از جنس استیل یا پلاستیک فشرده و یا پلاستیک معمولی باشند.

موتور و بدنه اصلی خردکن از هر جنسی که ساخته شده باشد قابل شستشو نیست. علاوه بر این، بدنه اصلی کمتر از سایر قسمت‌ ها با مواد خوراکی در ارتباط است. بنابراین می ‌بایست این قسمت را با یک عدد دستمال تمیز، کاملا نظافت کنید به صورتی که سیم برق دستگاه اصلا در معرض رطوبت و آب قرار نگیرد. حتی اگر سیم برق خردکن را هم می ‌خواهید تمیز کنید، می‌توانید با یک عدد دستمال خشک این کار را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع خردکن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع خردکن ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی