لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در پارسی بلاگ می توانید محصولات بیشتری در خصوص لوازم خانگی بخوانید.

چند سالی است که لوازم برقی آشپزخانه به کمک خانم ها آمده و با سرعت بخشیدن به کارها آشپزی را برای خانم ها راحت تر کرده است. شاید در گذشته خرد کردن سبزی ، مغزیجات و سایر مواد غذایی کار سخت و دشواری بود. اما امروزه و با کمک انواع مختلف خرد کن های برقی این کار به راحتی انجام می شود. از مزیت های مهم خردکن برقی صرفه جویی در زمان می‌ باشد و برای کسانی که می ‌خواهند کارهایشان هرچه سریع تر در آشپزی انجام شود، گزینه بسیار خوبی می ‌باشد. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی خردکن ها بپردازیم و مهم ترین نکات در انتخاب بهترین قیمت خردکن را به شما معرفی کنیم.

به طور کلی خردکن ها به دو نوع خردکن دستی و خردکن برقی تقسیم بندی می شوند.

 خردکن برقی: این دسته از خردکن‌ های موجود در بازار که به صورت اختصاصی با انرژی برق و به واسطه تیغه و قدرت موتور تعبیه‌ شده در بدنه فعالیت می‌کنند، کاربری آسان‌ تر و حرفه ‌ای ‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند تا هیچ دردسری حین خرد کردن انواع مواد غذایی، سبزیجات، میوه‌ها و غیره پیش نیاید.

خردکن دستی: خردکن ‌های دستی هم از تیغه‌ های خاص خودشان تشکیل شده‌ اند و باید با استفاده از قدرت دست، مواد غذایی مورد نظر را خرد کرد. استفاده از دستگاه ‌ها، ممکن است باعث خستگی کاربر شود و کاربری حرفه ‌ای و آسانی را به همراه نداشته باشد.

برای خرید بهترین مارک خردکن برقی نوع تیغه اهمیت زیادی دارد. اکثر تیغه‌ها از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند چرا که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار زیادی دارند. از آن جا که تیغه با بسیاری از مواد غذایی بسیار مرطوب مانند پیاز و گوجه فرنگی در تماس خواهد بود، بهتر است مطمئن شوید که تیغه در برابر زنگ زدگی مقاوم است. استیل ضد زنگ نه تنها در برابر رطوبت مقاوم است بلکه استحکام بالایی دارد و نگهداری آن نیز آسان است. بالا بودن قدرت و توان موتور در دستگاه های برقی باعث افزایش سرعت آن خواهد شد. سرعت بالای دستگاه به مفهوم انجام سریع تر کارها می باشد. جنس ظرف یا مخزن خردکن ها می تواند از شیشه یا پلاستیک شفاف باشد. ظروف از جنس شیشه عمر طولانی تری دارند اما در مقابل وزن دستگاه را بالا می برند. جنس شیشه ای دارای سلامت بالایی می باشد و بر مواد تاثیر بدی نمی گذارد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله خردکن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع مدل های خردکن می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی