لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

زودپزها

در بلاگ اسکای می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. یکی از ظروف پخت و پز بسیار مهم در هر خانه و آشپزخانه، زودپز است. زودپز کمک رسانی عالی برای پخت سریع غذا به خصوص برای بانوان شاغل می باشد. زودپز با آزاد نکردن بخار آب درون محفظه خود، فشار را بالا می برد. این عمل باعث می شود آب در دمای بالاتری بجوشد و این دمای بالاتر باعث می شود که غذا سریع تر بپزد. زودپزها را نمی توان جزو دستگاه های جدید به حساب آورد به این دلیل که از زمان های قدیم تر از آن ها استفاده میشد، اما نمونه های پیشرفته تر آن ها غالبا به صورت چند کاره و برقی هستند.

زودپزها به دو دسته رو گازی (غیر برقی) و برقی تقسیم بندی می شوند.

قبل از خرید و قیمت زودپز به جنس بدنه و نچسب بودن  و لوازم جانبی که بیشتر در رابطه با آن توضیح میدهیم توجه کنید.

جنس بدنه: بهترین جنسی که می ‌توانید بخرید استیل ضد زنگ است. برخی از مدل‌ها از آلومنیوم ساخته شده که نه تنها مقاوم نیستند بلکه ممکن است با برخی از مواد غذایی واکنش نشان دهند و حتی برای سلامت مضر باشند.

لوازم جانبی: لاستیک دور درب زودپز یکی از انواع مواردی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. معمولا برندهای مطرح زودپز یک عدد لاستیک را به عنوان زاپاس در بسته بندی قرار می‌دهند با این حال باید توجه داشته باشید که بعد از آن نیز بتوان در صورت نیاز یکی از آن‌ها را به راحتی از بازار تهیه کرد.

نچسب بودن: خوب دیگر آن روزها گذشت که از زودپزهایی استفاده می‌کردید که برای تمیز کردن آن باید هزاران سختی را تحمل کنید. امروزه زودپزهایی تولید و روانه بازارشده اند که سطح داخلی آن نچسب بوده و تمیز کردن و شستن آن بسیار ساده است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله زودپز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با فروشگاه انتخاب سنتر می توانید یوتیوب انتخاب سنتر را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی