لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

اسپرسوساز یک دستگاه برقی برای تهیه و آماده سازی اسپرسو و یا انواع نوشیدنی های کافئین دار است که نیاز شما را به خوردن اسپرسو در هر زمان برطرف می‌ کند. زیرا همانطور که مطلع هستید اسپرسو یکی از انواع قهوه به حساب می ‌آید که زمانی که آب به نزدیکی نقطه جوش یعنی 100 درجه سانتی گراد می ‌رسد. به همراه فشاری که بخار ایجاد می‌کند از لابه لای پودر قهوه گذر کرده و نوشیدنی شما را آماده می ‌کند. اما در این بین دستگاه های اسپرسوساز با مدل ‌های مختلفی تولید شده ‌اند که هر یک ویژگی‌ ها و مشخصات مخصوص به خود را دارا است.

در ادامه ویژگی های یک اسپرسوساز خوب را بیان می کنیم.

  • توان دستگاه اسپرسوساز و فشار بخار

در زمان خرید اسپرسوساز میزان توان دستگاه اهمیت دارد. توان دستگاه با فشار بخار آن رابطه مستقیم دارد که بر قیمت اسپرسوساز هم تاثیر می گذارد. یعنی میزان قدرتی که برای تولید فشار بخار آب، برای تولید یک فنجان قهوه ی با کیفیت مورد نیاز است. هرچقدر توان فشار بخار در دستگاه اسپرسوساز قوی تر باشد، اسپرسوی باکیفیت تری تهیه می کند. بیشترین میزان فشاری که از یک دستگاه اسپرسوساز می‌ توانید انتظار داشته باشید 15 بار است و برای رسیدن به این میزان فشار بخار دستگاهتان باید موتوری با قدرت 1000 یا 1600 وات داشته باشد.

  • جنس بدنه اسپرسوساز

جنس بدنه یک دستگاه اسپرسوساز علاوه بر اینکه به دستگاه زیبایی می دهد، تعیین کننده کیفیت دستگاه و طول عمر آن است. انتخاب یک دستگاه اسپرسوساز با بدنه ای مقاوم، این امکان را به شما می­ دهد که به مدت طولانی تری از دستگاه خود استفاده کنید.

  • پرتافیلتر یا دسته گروپ

دسته گروپ یا پرتافیلتر بخش و قطعه ای از دستگاه های اسپرسوساز است که قهوه آسیاب شده برای عصاره گیری در آن قرار می گیرد. پرتافیلتر نشانگر سطح کیفی یک دستگاه اسپرسوساز می باشد. پارامترهایی همچون قسمت پلاستیکی، استیل و وزن یک پرتافیلتر، تضمین کننده استقامت دستگاه بوده و در عمر دستگاه تاثیرگذار خواهد بود.

  • سبد پرتافیلتر

سبد پرتافیلتر یا محفظه قهوه آسیاب شده یک فیلتر فلزی سبد مانند است که قهوه آسیاب شده در درون آن قرار دارد. سبد پرتافیلتر از دو نوع فشرده و غیر فشرده می باشد که مدل خانگی دستگاه های اسپرسوساز از سبدهای فشرده استفاده می کنند که بسیار روی میزان لایه کرم قهوه ی اسپرسو اثر می گذارد.

  • عملکردهای متفاوت اسپرسوساز

عملکرد اسپرسوساز در به صرفه بودن آن تاثیر زیادی دارد چرا که برخی از دستگاه های اسپرسوساز با کیفیت، علاوه بر تولید قهوه اسپرسو می توانند قهوه فیلتری یا قهوه فرانسوی نیز تهیه کنند. در نتیجه شما می توانید در کنار اسپرسو از نوشیدن یک قهوه فرانسوی نیز لذت ببرید. همچنین برخی از دستگاه های اسپرسوساز قابلیت تهیه اسپرسو با پودر قهوه، پد قهوه، و کپسول قهوه را هم دارند.

  • سیستم قطع خودکار

این ویژگی به این معناست که اگر دستگاه در عرض 15 دقیقه هیچ عملیاتی نداشته باشد، به طور خودکار خاموش می شود.

  • سیستم شست و شوی خودکار

این ویژگی در برخی از دستگاه‌ ها وجود دارد که خیال شما را از بابت نظافت دستگاه راحت می‌ کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله محصولات نوشیدنی ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع محصولات نوشیدنی ساز می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی